namen pffffff

Hoi meiden

Misschien kunnen jullie mij helpen.
Wij zijn op zoek naar een leuke meisjes
naam, deze moet wel bij onze zoon ge-
naamd Niek horen.Dus geen lange naam,
want wij hebben al een lange achternaam \
en daarbij vinden wij een korte naam leuk.
Wie o wie heeft een idee??
Dank jullie alvast voor de moeite.

Groetjes Anita

mijn dochter heet Tara lekker kort, stoer en niet te vaak voorkomend. vind het ook wel bij Niek passen maar ja dat is mijn mening haha suc6 verder.
wij zijn er ook nog lang niet uit hoor.
kus krista

weet trouwens nog wel een paar namen
jade
yana
sade (moet een streepje op de e maar weet niet hoe je dat doet spreekt dus uit als sadee)
liv
lis
lynn
tess
jet of jette
maudi
yonne
terra
zo nu is mijn inspiratie even op.
suc6 misschien zit er wat voor je bij
x krista

Hoi Anita,
Onze oudste dochter heet Noa(7) , klinkt leuk bij Niek...Niek en Noa.
Onze 2e heet Jade, zag ik hierboven ook staan in een rijtje.
Succes met zoeken, wie weet vind je deze tip wat...
Groetjes Roos.

Hoi hoi,

Hier ook een probleem met namen. Bij de eerste hebben we de knoop pas doorgehakt op de operatiekamer. En nu hebben we nog steeds geen idee voor de tweede. Ach het komt vast wel weer goed, maar toch het blijft enorm lastig vinden wij.

Ach het is inderdaad zo'n gedoe. Wel ben ik erg snel met namen. Zodra ik wist dat ik zwanger was, ging ik al namen verzinnen/zoeken.
Bij mijn eerste dochter waren we er erg snel uit (nog voordat we wisten dat het een meisje werd, we hadden al een jongensnaam en een meisjesnaam) Ze heet Chelsey.
Bij de tweede waren we er ook snel uit, nou ja hadden we twee jongensnamen en twee meisjesnamen. Uiteindelijk kunnen kiezen en toen ik vorige week mn 20weken echo had en kwamen te weten dat we weer een dochter krijgen hebben we diezelfde avond toch nog van  naam gewisseld haha.
In eerste instantie hadden we Jade in gedachten.(de andere naam die afviel was Quincy)
Maar nee toch zijn deze het allebei niet geworden haha.
Voor een jongen hadden we Ryan.(de naam die afviel was Sidney)
Sorry geen antwoord op je vraag, maar denk laat even weten dat ook hier het moeilijk was een naam te verzinnen haha...

Terug
Bovenaan