Namen Probleem !

A

Anoniem

Guest
Hallo ,

Wie kan mij/ons helpen met een naam !
We hebben 2 meisjes namen Senna en Britt !!
Allebei geweldig maar ik kan gewoon niet kiezen ?

En een jongensnaam is al helemaal een probleem ik vind Sem geweldig maar mijn man vind dat iedereen al zo heet en dat is ook wel een beetje zo nou had ik dan Senn of Luca verzonnen maar Senn is weer een beetje vreemd of zou dat een kwestie van wennen zijn !
Omdat je hem niet zoveel hoort ..

Willen jullie je mening geven misschien helpt het een beetje !!
We hebben trouwens al een zoontje die Justin ( djustin ) Zo spreek je het uit !

Liefs Jacq.

He Hallo!!

Kan je alleen zeggen dat Senna in mijn omgeving als jongensnaam gebruikt is!
En dat het een oud Formule 1 coureur is.. :)

Ik vind persoonlijk Britt een hele mooie naam..
Wij verwachten een meisje.. wij hebben alle namen doorgenomen met zijn tweeen..

Verder kan ik je niet helpen.. maar deze info kan ik je geven over de naam Senna..

x annelies

Inderdaad hoor je Senna wel veel als jongensnaam, maar ik ken ook een meisje die Senna heet, vind het mooier dan Britt!
Ik heb een tijdje de naam Sienna erg mooi gevonden!
Luca is mijn favoriete jongensnaam, zo had waarschijnlijk ook ons kindje geheten als het een jongen was, maar het is een meisje!

Dus ik blijf bij Senna ( of Sienna;)) en Luca!

LIefs

namen, het is zo persoonlijk.
vind beide namen leuk, moeilijk hoor. Succes ermee.

Hoi,

Ik vind Senna een erg leuke meisjes naam.
Stond ook op ons lijstje, maar een paar bekenden waren ons voor....helaas.
Senn voor een jongen had ik nog niet eerder gehoord/gezien, maar ik vind het wel een stoere naam.

Succes ermee....je hebt nog even bedenktijd,

Groetjes Gea

hoi

hier nog zon een met een namen probleem. maar wij hebben echt nog geen idee.
dan is het bij een jongen toch makkelijker hoor. vind ik teminste. ik vind beide namen  
leuk. je moet het gewoon een paar keer hard op zeggen of roepen. alsof je haar roept
voor het eten. het is natuurlijk moeilijk in te schatten wat voor type meisje het wordt
later,wordt het een echt meisje meisje of een stoere meid. ik ken dan weer een meisje
en dat is net een jongen en die heet diana. dan heb ik echt zoiets van dat past er
helemaal niet bij.   ze is ondertussen al vrij volwassen maar nog steeds net een kerel.
maar het blijft moeilijk ze moeten er toch hun hele leven ermee doen.

veel succes en veel liefs hopvrouw

hoi

Ik zou voopr senna gaan britt vind ik een beetje bekakt,mijn nichtje heet ook zo namelijk en die zijn zo.gr wendy 27 weken

Tja, moeilijk.
Senna vind ik wel heel leuk.
Vaak opschrijven en zeggen, maar ook eerlijk zijn als het toch niks is (het kan gaan vervelen)
Misschien een geboorte kaartje maken, alleen om te kijken hoe het er dan uitziet. Misschien een raar idee, maar helpt wel bij mij.

Heeel veeeel Succes!!!!

Terug
Bovenaan