Namen stress

Haaaa mensen,

Kan iemand ons helpen? Wij hebben al een zoontje Morris en krijgen er binnenkort een zoontje bij...Nu zitten we zo in de knoop met namen. We zijn het nu wel aardig eens over Abel..maar ik krijg die naam niet zo "eigen". Vraagje..wat vinden jullie van de naam Abel? En eventueel nog andere suggesties? Het liefste geen djelano e.d. dat is niet zo onze stijl en geen top 10 naam!
Duizend maal dank
 
Morris en lewis
Morris en jake
Morris en James
Morris en wout 
 
heel veel succes! ik zat/ zit met het zelfde probleem maar geloof dat we er nu wel bijna uit zijn! 
 
Morris en lewis
Morris en jake
Morris en James
Morris en wout 
 
heel veel succes! ik zat/ zit met het zelfde probleem maar geloof dat we er nu wel bijna uit zijn! 
 
Hey, hier geen naam maar wel de tip om je er niet te druk meer om te maken zodra je hem beide mooi vindt. De combinatie klinkt sowieso mooi!
Wij verwachten ook onze tweede en hebben duizenden namen bijlangs gezocht. Een paar weken geleden eindelijk de juiste naam gevonden. Maar net als jij zegt voelde hij voor mij ook niet zo eigen als ik wel graag wou. En ik denk dat dat ook niet zal gebeuren totdat je er echt een lief gezichtje bij hebt. Bijde eerste heb je dat natuurlijk al wel waardoor het toch wat anders voelt. Tenminste in mijn geval zit het zo.
Al moet ik zeggen na onze baby to be in besloten gezelschap hem een paar weken bij zijn naam te hebben genoemd hij steeds meer eigen wordt en ik me echt geen andere meer kan indenken. 
 
 
Ik heb ook ontzettende stress gehad bij het kiezen van een naam. Ik vind Morris ook een ontzettend leuke naam! Jace / Jax / Mees vind ik persoonlijk erg leuk erbij. Er bestaat ook een Zwitsal baby namen app daarop kan je met je partner ( ieder op eigen telefoon ) namen liken en disliken. Het werkt hetzelfde als tinder. Wanneer jij en je partner dezelfde naam liken komt de naam in een lijstje te staan waar jullie beiden toegang tot hebben. Deze app heeft ontzettend veel namen. Wij hebben ook de naam van onze dochter hierdoor gevonden. Succes!! 
 
Morris & Sven 
Morris & Reinier/ Reinout 
Morris & Olaf 
Morris & Olivier 
Abel kan ook prima! Zomaar ff wat namen bedacht die erbij passen en die je niet continue overal hoort. Heb niet gecheckt of ze in de top 10 staan haha. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
 
Thanks allemaal! Mochten er nog meer mensen met ideëen komen altijd welkom! Abel staat toch op no 1 alleen toch heb ik dus een twijfel. Max en Mika komen ook nog in ons naar boven maar ik vind die namen nog te "simpel" naast Morris...
Ahhhh waarom is het zo lastig 
 
Terug
Bovenaan