Namen stress

A

Anoniem

Guest
<p>Wij krijgen binnenkort een meisje maar zijn t niet eens met de namen mijn vriend vind </p><p>Milly  en Mila mooi </p><p>Ik Noor of Nora Nola bo Tess </p><p>Samen vonden we ooit Fien mooi maar voor  mij net niet. </p><p>Bo  vind  hij ook leuk maar heet ook ons over  buurmeisje van net paar maanden. </p><p>Pff komen er niet uit geen van de namen spring er echt uit voor  ons. Ik vind Mila wel leuk maar te populair</p><p>Jullie ideeën</p>

Mila komt ook niet zi gek veel voor hoor! En ik zou me niet laten afschrikken van een buurmeisje als jullie die naam beide leuk vinden.
misschiwn kunnen jullie als tweede naam een van de favo van de ander kiezen. Succes!

Cherony charissa vajen vannesa joy
Vind ik hele mooie namen voor een meisje

Liva  misschien nog een optie en mira 
Ik vind ook dat we daar niet zo naar moeten kijken naar andere kindjes. Maar hij wou t echt niet. Mila hoor je hier echt veel.. 
Natasja gort dat zijn niet de namen die wij zoeken te lang.

3 a 4 letters vinden we t mooist. T liefst niet met een L beginnend onze eerste dochter begint met de L. Maar als t een naam met een L is tja dan is t zo haha hopelijk nog meer van die mooie suggesties!  

Wat een geluk dat je man zulke mooie namen uitzoekt! Ik zou met beide akkoord gaan haha! Milly Noor is toch perfect 

Wat een geluk dat je man zulke mooie namen uitzoekt! Ik zou met beide akkoord gaan haha! Milly Noor is toch perfect 

Terug
Bovenaan