Namen tips

Hoi hoi allemaal,

Zijn trouwens heel druk bezig om namen te verzinnen, maar dat is zooo lastig..

Jongensnaam weten we alwel.

Onze twee dochters zijn heel goed vernoemd, vind ik zelf..

Nienke naar Ineke
Carice naar Corrie

als het nu weer een meisje word willen we het waarschijnlijk vernoemen naar de overleden zus van m'n man..

Hebben jullie ideetjes wat je van Jannie zou kunnen maken?

Liefs An

Janice, jeanet, janneke, euh weet ff niet zoveel.

Dit is ook heel persoonlijk hoor. Ik vind bovenstaande namen ook niet echt geweldig.

Ik heb de meisjesnaam wel al en de jongensnaam niet!

Moeilijk moeilijk.....

Liefs

Wat een moeilijke vraag! Jeetje, wel mooi dat jullie je meiden hebben vernoemd.....vind ik een hele bijzondere gedachten.

Maar bij Jannie denk ik ook aan de namen die heppy noemt en die vind ik ook niet echt geweldig.....
Wat ik wel heel leuk vind is Jesse! Uiteraard is het heel persoonlijk.

Als we 2 meisjes krijgen, hebben we de namen al maar voor 2 jongens zijn we er nog niet helemaal uit. Ik vond 1 naam verzinnen al moelijk. Haha!

Succes en wie weet hebben de andere dames wel een idee voor de naam van je dromen :)

Liefs Lynn.

Geen idee,
persoonlijk vind ik dat ook heel moeilijk hoor!! namen is echt zo persoonlijk! Ik vind vaak namen wel redelijk maar dan niet voor mezelf..

Wij zijn er redelijk uit of ja voor een meisje maar voor een jongen twijfel ik nog een beetje.. Mijn gevoel zegt dat we een meisje krijgen dus ik wacht rustig af totdat we weten wat het wordt..

liefs

lastige vraag inderdaad, maar toch wat kunnen bedenken:
Janna
Jenna
Jenny
Jennifer
Jara

Blijft lastig natuurlijk. Hoop dat je een leuke naam tegen komt of hoort ergens :)
Komt vast goed.

Liefs

Ah, moeilijk he? Mijn man en ik zitten deze keer ook niet op een lijn, ha ha. maar daar hebben we nog heeel veel weken voor!
Volgens mij staat Janine nog niet tussen de eerder genoemde namen, maar het is natuurlijk ook allemaal heel persoonlijk qua smaak!
Ik vind het idee om te vernoemen in elk geval heel mooi. Dat hebben we bij mijn dochtertje ook gedaan (naar haar peettante en oma, dus 2e en 3e naam).

Succes!

Terug
Bovenaan