Namen van KDV en groep..

Hoi mama's,

Ik moet altijd erg lachen om de namen die kinderdagverblijven hebben, laat staan hoe dan de groepen zijn genoemd.

Laten we eens voor die grappige namen op een rijtje zetten!

Nemen jullie het rijtje over??

Esmé mv Kay

-------------

Naam KDV  : KDV Hupsakee
Groep                  : Boink
Opmerking  : KDV zit op nieuwbouw te wachten.
Foto                     :

Fabio zit sinds kort ook op het KDV.
Het heet De 2 Schelpen (tis van 2Samen, die hebben heel veel KDV's in Den Haag) en de groep waar Fabio nu in zit heet de Zee-egeltjes
Foto's heb ik helaas nog niet...

Groetjes van Cissy

Lydia gaat tijdelijk (2 maandjes) naar Luna, heel kleinschalig. DE 2 groepen worden aangeduid met oranje en blauwe woonkamer (zelfde benaming als de 2 groepen bij de verloskundigenpraktijk bedenk ik me nu...)
Misschien ook wel leuk om de site er bij te vermelden: http://www.kinderdagverblijf-luna.nl/

Groetjes, Rianne en Lydia, die besloten heeft om NIET te slapen op het KDV, terwijl ze het er verder helemaal geweldig vindt, dus mama haalt haar tuissen de middag maar op om thuis te slapen, ik ben toch thuis om aan mijn scriptie te werken, en voor die nog 6x heb ik geen zin om moeilijk te doen. Ze gaat daar dus net zo lang gillen en spugen tot ze er uit mag...en dan wel aan het einde vd middag met haar hofd op aap over de tafel gebogen staan te suffen...Tis gelukkig maar voor 2 maanden en verder is ze lekker thuis bij mij!

KDV: Astrid Lindgren

Sophie zit nu nog op Villa Kakelbont (de babygroep), ze verhuist per 1 januari naar Het Zeeroversnest (de peutergroep).

Gijs is nog een paar weekjes bij De Boeven (de peuter+-groep) voordat hij naar school gaat.

Groetjes Susan

(ik vind hupaskee en boink wel érg leuk haha, je hoort het die kleintjes gewoon zeggen)

Annique zit op kinderdagverblijf Little World ( mijn eigen werkplek)
Het is een klein kinderdagverblijf met 2 groepen.
Eigenlijk nog geen naam voor de groepen. Leuk misscihen om ons daar eens op te richten...

Hier het feestje van de pieten op de creche...en annique dansend in het middelpunt

liefs sandra

Terug
Bovenaan