namen..zucht wie helpt mij??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het begint toch echt op te schieten, ik ben nu 37 weken en 4 dagen zwanger van ons derde kindje (meisje).
Maar nog steeds gaat er een lijstje met namen door mijn hoofd en kan ik niet beslissen. Mijn man kan zich in alles vinden, wat vinden jullie het leukste?

We hebben een zoontje Niels en een dochtertje Sterre.
De namen die we leuk vinden zijn: Femke, Anne, Meike, Esmee.

Succes iedereen!
Liefs, Leonie

Hoi,
Vind al je namen leuk!
Maar vind Meike erg leuk bij de andere 2 namen, wat aparter, de andere namen hoor je vaker. En ik ken een heel leuke Meike haha.
Succes,
Sonja

lastig hoor leonie!

Maar als ik mag kiezen zou ik voor Femke kiezen... Esmee vind ik t minste mooi..

succes!

haha ik ken het. Ik ben nu 37 weken en 2 dagen en mijn vriend en ik zijn er sinds gisterenavond pas Echt uit. We hebben wekenlang met namen rondgelopen en dan weer nieuwe toegevoegt en andere die we weer zat waren of waar we niks mee hadden dan weer geschrapt. Of we kenden iemand die die naam al had ofzo...irri!!

Maar eindelijk zijn we er uit. We hebben de knoop gewoon doorgehakt anders blijf je wikken en wegen.

Succes jij, en hier nog wat namen haha Kim, Fenne, Daisy, Sarah, Medy, Luna

Groetjes Petra

ik zou ook voor meike gaan ook een erg leuke naam
ja het is en blijft moeilijk
wij hebben gewoon lootjes getrokken met 2 namen hahaha we konden er niet uit komen
nou sterkte

Ow, moeilijk hoor..Ik vind Meike als nummer 1 het mooist, en daarna Anne.

Ik ben bang met alle meningen dat je er nog niet uitkomt, hihi.
Misschien idd lootjes trekken??
Veel succes met de juiste naam voor jullie meissie!

Volgens mij gaat hier op het forum voornamelijk de voorkeur uit naar Meike. Daar sluit ik me bij aan, die past het best bij de andere twee namen, vind ik. En anders Anne.

Tja, ook mijn voorkeur gaat uit naar Meike en daarna naar Anne. Sterkte met kiezen joh. Bij onze tweede dochter hebben we de hele zwangerschap een naam in ons hoofd gehad, en die hebben we een week voordat ze geboren werd, nog veranderd. Haha, ze was vijf dagen over tijd.

Terug
Bovenaan