Beste Z(w)angeres,
Je bericht kwam een beetje pittig over bij sommigen misschien. Toch ben ik het volkomen met je eens als je zegt dat een mening vragen over een naam die je zelf mooi vind aan mensen van een forum die je niet kent, jou niet kennen en wiens mening er dus niet echt toe doet bij zoiets belangrijks als het kiezen van een naam niet echt getuigd van zelfvertrouwen.
Dat je vooraf aan mensen verteld hoe je kind gaat heten is iets anders denk ik, dat heb ik ook gedaan. Iedereen wist dat ik zwanger was van een dochter die Fien ging heten en ik kreeg dus toen ze geboren was allemaal dingen helemaal speciaal voor haar gemaakt en bedacht. Heel erg leuk vond ik dat.
Wij vonden het een leuk idee dat we wisten WIE er in mijn buik zat en wilden dat graag met de wereld delen. Of mensen de naam Fien nou mooi of lelijk vonden, dat deed dan weer niet ter zaken, wij vonden en vinden hem leuk en daar gaat het om.
Bedenk dus lekker zelf iets zou ik zeggen en vraag raad aan bekenden die je achternaam weten bijvoorbeeld als je er niet uitkomt.
Groetjes,
Annemieke