namen

Geachte zeikerds,
Waarom mogen er wel vragen worden gesteld over aambeien, opgezwollen vagina's, stinkend tandvlees en andere sappen MAAR MAG JE NIET VRAGEN WAT IEMAND VAN EEN NAAM VINDT???? Dat moet ieder toch voor zich weten? Ik vind het wel grappig om te lezen wat voor namen men in gedachten heeft. Als je het niet interessant vindt, lees je er toch gewoon overheen. En iedereen die zo slim is om dit forum te vinden, zal ook begrijpen dat het er inderdaad niet toe doet hoe andere anonieme zwangere bakvissen over die namen denken, maar soms is het gewoon leuk om over namen te mutsen. NOU EN?????
 
je hebt echt helemaal gelijk en ik sluit me er 100 procent achter dat iedereen er zelf op moet zetten wat ze er van vinden met namen bijv. dat is hartstikke leuk en intressant ook. gr bianca
 
Hallo 1 ding vind de term zwangere bakvissen een beetje te ver gaan hoor! Als je dan even je gal wil spuien kun je de andere aanstaande moeders wel met respect behandelen!!! Esther.
 
He Esther,

Dat van die bakvissen bedoel ik eigenlijk alleen maar om aan te geven dat we soms wel erg met elkaar aan het mutsen zijn over van alles, maar dat vind ik juist leuk. Het was dus niet rot bedoeld ofzo en al zeker niet denigrerend. Want zelf ben ik namelijk ook zo'n bakvis...
 
hihihi ik vind zelfs de zwangerebakvis leuk, voel me soms ook een echte broedkip. Ik sluit mer hier bijna helemaal bij aan. Want het enige wat mijn stoort is als mensen alleen anoniem voor hun mening uit komen.

Liefs
Lot
 
ik vindt dat alles wat iemand bezig houdt gevraagt mag worden en als het je niet aanstaat reageer dan gewoon niet ,maar die grove taal op de site slaat nergens op. Doe even normaal
 
Terug
Bovenaan