namen

A

Anoniem

Guest
hallo !!
Wij vinden femke een hele mooie naam .
Maar is dit een friese naam ??kom namelijk niet uit frieland.
En hebben jullie nog tips voor leuke   jongensnamen die niet met een m beginnen, want ik begin met een m mijn vriend mijn zus en zusje en de kleine van mijn zus , en de namen die ik leuk vind voor een jongen beinnen met een m

alvast bedankt groetjes mirjam

Hoi mir61,

Ik vind Femke wel een mooie naam,al is het een friese naam en jullie komen
xelf niet uit friesland dat maakt toch niet uit...

Er zijn ook een hele boel engelse namen en die komen toch ook niet allemaal uit Engeland..

Wat dacht je van de jongensnamen Bas,Robin (zo heet onze zoon) Daan,Boris,Jeroen,Steven...

Suc6 met je keuze..

Groetjes van Meta de mama van Robin(2) en 3 mnd zwanger...

Hoi Mirjam,

Ik denk dat je het beste een voornamenwoordenboek kunt kopen (of lenen bij de bieb).Ik heb er ook een en er zijn zoveel jongensnamen met een M...

Groetjes,
Marisa

Hey

Femke is een mooie naam als je die mooi vind maakt het toch niet uit of dat een friese naam is.
Voor jongens namen vind ik zelf Delano heel mooi maar bij ons in de buurt heten al zoveel kinderen delona dus nu hebben we gekozen voor Ruben als we een jongetje krijgen. Een namen boek kan je ook helpen die hebben we nu gekocht voor de meisjes namen omdat we daar niet uit komen. Wat ik mooi vind vind mijn vriend niet mooi en andersom.

Veel suc6 met het kiezen van een naam en kies maar gewoon wat je zelf mooi vind.

Groetjes Desiree
8 wk

Hoi hoi,

Persoonlijk vind ik de volgende namen mooi

* Rik
* Sam
* Sem
* Tijs

En één van deze 4 wordt ook de naam van onze zoon over 19 weken

Suc6
Groetjes Saskia 20.6 wk

Via Google kan je natuurlijk een heleboel namensites vinden, maar ik vind www.familyberry.com een hele leuke...kan je ook eenlijst maken met leuke namen tijdens het kijken

Succes Yvonne

Terug
Bovenaan