Namen

hey meiden

Ik weet het , het is nog heel vroeg voor namen maar ik kan geeeeeeen jongensnamen bedenken! Bij mijn dochter (waar we dus ook van wisten dat ze een meisje was) hadden we ook geen jongensnaam omdat we die niet kunnen bedenken!

Ik wil graag een stoere jongensnaam en niet al te lang!

O ja en het moet een beetje bij Lynn passen!

Liefs

hoi,
vreselijk he.
zit met hetzelfde probleem
bij onze eerste hadden we zo een meidennaam, maar het werd een jongen en die naam hadden we pas 2 dagen voor de bevalling bedacht  en ik vrees dat het nu weer zo gaat.

bij Lynn past Mitch, Dylan, Quinn ..........
succes ermee

Quinten (of Quentin)
Jayden
Tyler
Noah
Nathan
Jim
Damon
Roan

Zijn de eerste namen die bij me opkomen, de namen van mijn eigen knullen zitten er ook bij moet ik eerlijk zeggen.
Succes!

hoi meiden

Ik hoor hier eigelijk niet maar lees beetje mee met iedereen ik heb ook nog wel wat namen.

Onze zoon heet Tijn
we hadden ook op ons lijstje staan: (en nog wat extra namen die me zo binnen schieten)

Boaz
Tim
Thijmen
Rick
Brent
Joey
Mike
Nick
Finn

Zal nu stoppen anders heb je misschien te veel keuze en dan kan je niet kiezen
heel veel succes met keizen (wij hadden zelf 2 namen en hebben bij de geboorte gekozen welke naam het beste bij onze zoon paste)

Groetjes quinta

Lynn en Thijmen
Lynn en Kars
Lynn en Vince
Lynn en Rico
Lynn en Nils
Lynn en Aron
Lynn en Daaf/ Daan
Lynn en Steef
Lynn en Matz/ Mats
Lynn en Stan
Lynn en Sam

Succes  

hey meiden!

Ik ben idd zwanger van de 2e!! weer met behulp van medicatie maar gelukkig vrij snel dit keer! (zelfde ronde als Lynn met medicijnen) Ik heb 18 feb al een mooi kloppend hartje gezien en dat was weer zeer gaaf!! Ben in okt uitgerekend!

Wij hebben tot nu

Lynn & Silvan/Sylvan
Lynn & Kyan
Lynn & Liam
Lynn & Kay
Lynn & Roan/Rowan

verder kan ik het nog niet echt bedenken

liefs

Hey hey,

Heb weer ff heerlijk gelachen toen ik je berichtje las, zeker de laatste.
Je hebt echt 2 van de namen die in m'n top 3 staan erbij staan, haha!
Nog een paar weken en dan hoef je misschien geen jongensnaam meer te verzinnen omdat Lynn een zusje krijgt.

Maar ik vind Liam erg stoer staan bij Lynn, en als eerste kwam idd ook Kyan bij me op.
Succes!

x Cora

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Lynn en Liam vind ik te veel bij elkaar passen. Vind het net iets te veel op elkaar lijken. Plus, je zit dan ook met dezelfde initialen (ben ik moeilijk mee.. das iets persoonlijks). Sylvan vind ik wel leuk

Terug
Bovenaan