namen?

Hoi allemaal,

Wij hebben voor onze kindjes geen allerdaagse namen: Yenna en Yari
Ik was benieuwd hoe jullie aan de naam van je kindje zijn gekomen.

Groetjes Marina

ik weet eigenlijk niet precies hoe we erop gekomen zijn, maar Merel hebben we echt al jaaaaaren als meisjes naam gehad. En is ook al die jaren zo gebleven, want soms kan het veranderen natuurlijk.
Jongens naam vonden we kei moeilijk, en hebben tot 3 maanden voor de geboorte rond gezocht.
Moest het toch zo zijn dat we een meisje gekregen hebben!

groetjes Elise.

Ik weet ook niet meer zo goed hoe we aan Jamie gekomen zijn. Volgens
mij gewoon uit een boekje. Een meisjes naam hadden we veel meer moeite
mee. Die hebben we echt pas definitief besloten toen ik lag te puffen,
hihi. We waren nog aan het twijfelen tussen 2 namen.

Groetjes Natasja

Onze zoon heet Patrick Jacques
Patrick naar de neef van mijn man die vorig jaar overleden is en Jacques naar mijn vader.
We hadden ook al de meisjesnaam. Toen bleek later dat een vriendin haar dochter Amber heeft genoemd. Dus wij waren blij dat het een jongen is geworden want dan hoefde we ons niet druk te maken over de naam.

groetjes sacha

Onze zoon heet Stef
Die naam hebben we uit een boekje gehaald.
De meisjesnaam hadden we al heeeeel lange en was
de naam die ik als meisje al bedacht had....haha
De jongensnaam vonden we erg moeilijk en   bovendien
was mijn man ervan overtuigd dat het een meisje was, dus
die maakte zich niet zo druk....gelukkkig heb ik toch door
gedramd over die jongensnaam...zou jammer geweest zijn
als we niks hadden gehad....haha

Dikke knuf Annet

Hier dan mijn verhaaltje;

Vroeger was ik al gek van sprookjes en sage en in één van mijn sprookjesboeken stond het verhaal van "De Sneeuwkoningin". Dit was een van mijn favoriete verhaaltjes en mijn ouders werden er maf van hoe vaak ze het aan mij moesten voorlezen! In dit sprookje speelde twee kinderen de hoofdrol en één ervan heete KAY.

Ik heb deze naam altijd erg mooi gevonden en gelukkig vond mijn vriend dit ook!

Nu heb ik dus mijn eigen sprookje waarin wederom KAY de hoofdrol speelt...

Esmé

wij hadden eerst eigenlijk SENNAH..
totdat het wk voetval begon en een hel grote neger Sennah heette,
terwijl wij een dochter zouden verwchten.!!
toen gingen we een nieuwe auto kopen en die mensen hadden net een kindje gekregen een zoon DANO..erg mooi vond ik zo.
dus vroeg naar hun meisjes naam en dat was Nika.!
dat vond ik dus helemaal super en den ook..
dus we hadden EN  een   nieuwe auto En de juiste meisjesnaam..
dus het werd Nika..!!

kus

De oudste heet kevan mischa.
Mijn man vond kevin een leuke naam, en ik vond dat eigenlijk zo'n doodsaaie naam,zijn we een beetje gaan goochelen met letters dus van de i een a gemaakt. En mischa vond ik een leuke naam. We wouden eigenlijk nog een derde naam geven tussen de k en de m zodat hij de initialen k.i.m heeft.
Mijn man heet namelijk ook kim (en het is geen chinees haha, standaard vraag als ik zeg dat mijn man kim heet), dus toen ik zwanger was zei iedereen al je kindje gaat vast kim heten (heel flauw, dom grapje)

De jongste is dus delano kay
Delano vond mijn man een mooie naam en het moest natuurlijk ook een beetje bij de naam kevan passen. En de naam kay, heeft Kevan voor zijn broertje gegeven(vond ik zo lief)

groetjes kim

Terug
Bovenaan