Namen!!

Hoi,

Hebben jullie al namen in gedachten?
En zo ja wat wat is bij jullie allemaal favoriet, want ik zie veel namen van 20-30 jaar geleden terugkomen of is dat nou gewoon in onze omgeving?
Zoals Joris, Jasper, Mike, Job,Rik, Fleur, Lieke, Anne, Anna, Anouk, Aniek etc.
Zelf heet mijn eerste dochter Nina, zelf heb ik wel al wat namen in mijn hoofd maar nog niets definitief. Wel heb ik t idee dat ik een jongen krijg, meidennamen zou ik ditkeer bijna niet weten en toen was dat zo met een jongen wist t echt niet. Zelf maakt t geslacht me niets uit, als t maar lekker hollands gezond is.

gr Loona

Hoi loona,

Wij hebben ook al namen in gedachten. Twee voor een meisje en twee voor een jongetje.
We zijn er dus helemaal uit................
Mooi makkelijk dus, en ik hoop dat mijn smaak de komende maanden niet veranderd.
Wij hebben ook gekozen voor hollandse namen, maar niet de veel voorkomende.

Ik ga ze hier nog niet zeggen, want zit hier onder mijn eigen naam...............
Succes met kiezen, maar je hebt nog eventjes.

Groetjes Rimke
14+4 weken.

heejheej,
Ook wij waren er al snel uit!! in december waren we al start klaar met de namen.. we hebben ons 1e kind ook 2 namen gegeven * Dani Jaedon* dus nu ook bij deze kleine..
We hebben veel gepuzzelt,geknipt en geplakt.. en het is de moeite waard geweest want er komt nu een hele mooie naam uit (als het een meisje is) en als het een jongen word ook bij die hebben we iets heel  moois op verzonnen.. de namen wil ik nog niet verklappen!
Ookal zal ik het jullie zo dol graag willen vertellen..
We zijn er echt trots op... Maar helaas.. wil jullie wel een hint geven... DJ( afkorting van ons 1e kindje) JJ( voor de 2 als het een jongen is*afkorting*) en als het een meisje is..(heeft het met de 2enaam met Manuela te maken hahaha alle letters gebruiken niks erbij plakken..en er komt iets speciaals uit.. wat ook by de 2enaam van van Dani Jaedon past. echt heel apart...

Xxxxx Manuela

Terug
Bovenaan