Namen

Hoi

Ik heb, toen we nog bezig waren met zwanger worden, een lijstje gemaakt en die steeds aangevuld als ik weer ene leuke naam tegen kwam.
Maar die heb ik nog niet besproken met mijn vriend.
We hebben het ooit wel over namen gehad en ik denk wel dat we een beetje dezelfde richting op denken ('wij zijn niet zo van de aparte namen).

En jullie?

groetjes, Mickje

Ik heb al een hele lijst. Er staan er maar 2 bij die mijn man mooi vind... Ik wil heel graag Danique of Annika, maar hij niet....
En een jongensnaam staat al heel lang vast, maar die hou ik nog even voor me.

En mijn dochtertje heet Feline, dus het moet daar wel een beetje bij passen.

groetjes Maris

De meisjesnaam zijn we wel uit, de jongensnaam nog niet. We zijn hard bezig. Gelukkig ligt onze voorkeur niet te ver uit elkaar! Voor de 20 wekenecho wil ik voor beiden een naam hebben.

Hey gaby mijn zoontje van 15 maand heet ook Levi!
Wij zijn nu druk op zoek naar een leuke naam die bij Levi past, een meisjesnaam hebben we al maar een jongensnaam vinden we lastig.

groetjes Anne
Trotse mama van Levi en ?????

Wij hebben een naam nodig die bij Feline past en niet veel voorkomt (vinden we namelijk niet leuk, omdat we vroeger altijd wel een naamgenoot in onze klas hadden)
We hebben eigenlijk de meisjes en jongensnaam al gevonden.
Meisjesnaam is afgelopen 12 maanden 4 keer gegeven, jongensnaam voluit 5 keer, maar de roepnaam die we willen wel 176 keer.....
En de tweede naam voor een meisje ben ik nog niet uit, maar de een 40 keer gegeven, de andere 28 keer.
En de tweede naam voor een jongen ben ik nog niet uit, maar de een 546 keer en de ander 24 keer. De laatste optie is het beste, maar het is een vernoeming en ben bang om iemand heel erg voor het hoofd te stoten.... Pfff waar je je al druk om kan maken he hahahaha.

groetjes Mariska

Hoi mariska.

waar kun je dat vinden hoeveel keer een naam is gegeven. Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Ik vind het ook niet leuk als mijn kind een erg veel voorkomende naam heeft. Ik houd al jaren een lijstje bij met jongens en meisjes namen. Telkens als ik een leuke naam hoor schrijf ik hem op en soms haal ik er weer namen af.

Groetjes Minke (7 weken+2 dagen)

Terug
Bovenaan