namen???

hej hej  

zijn jullie al bezig met de namen voor het wondertje??

wij al wel we hebben al heel lang een meisjes naam maar nog geen jongens naam...
dus als jullie iedeen hebben over jongens namen die niet vaak voor komen en een zierlijke toon hebben zou ik dat graag willen horen hoor!!

veel liefs sam

Hier nog geen enkel idee en ook nog niet echt over na gedacht...

Bij m'n dochter hadden we ook alleen maar een meisjesnaam (wisten sinds pretecho met 26w dat het een meisje was), over de jongensnaam zijn we het nooit eens geworden.

Dat wordt dus nog wat als dit een jongetje is...

wij gaan ook voor de korte stoere namen (is ook helemaal 'in' he?!)
we zijn het er ook nog niet over eens. Ik vind bv Evi voor een meisje superleuk, maar dat vind mijn vriend echt helemaal niks. Hij vind Gloria weer veel leuker, maar dat vind ik weer een beetje ouderwets.
Qua jongensnaam zijn we het er over 1 wel eens.. maar ja weet niet of we dat over een half jaar nog steeds zijn  heb het idee dat het de komende maanden nog alle kanten op kan...

Meisjesnamen zijn wij nog niet echt mee bezig, waarschijnlijk omdat we daar de eerste keer ook goed uit zijn gekomen.

Maar jongensnamen zijn we al wel over aan het nadenken, omdat we daar de vorige keer ook niet echt uitkwamen.
En ik weet niet of het dit keer wel gaat lukken

Maar het lijkt erop dat ook onze voorkeur uitgaat naar korte jongensnamen.

Groetjes
Francis

hey meiden

tja lastig allemaal he hahaha vinden wij ook!!
met een meisjes naam dat was geen probleem wand die hebben we al, maar een jongens naam??? pffff erg hoor hahaha ik vind de namen keano, diego, kenji, en leroy vind ik ook wel leuk als 2e naam maar niet als 1e en mijn man vind alleen leroy echt heel mooi en verder geen 1 andere echte mooie jongens naam wand hij vind keano, kenji en diego wel mooi maar hij denkt dat hij dan gepest zou worden  
pff ik vind het echt moeilijk maar goed..... van alles kan nog gebeuren tijd zat nog hahaha!!!

als jullie nog iedeen hebben laten jullie het dan weten??

nou groetjess veel liefs sam

Wil je een leuke jongensnaam..ik weet n heeeeeeeleee goeie...JARNO

Hahaha ik ben nog steeds errug verliefd op die naam en nog veel meer op m'n 1,5 jr oude zoontje                                 ZUCHT

Gr Ilona

Wij zijn nog niet echt met namen bezig hoor.

De vorige keren zijn we daar rond de 20 weken pas een keertje over gaan nadenken.

Heb alleen een iritante man, die van de 10 namen die ik opschrijf er maar 2 mooi vindt ofzo whahahahahaha.
Maar goed, aan de andere kant maakt dat de keuze dan ook wel weer makkelijk!

Terug
Bovenaan