namen

Weten jullie misschien een leuke naam voor een meisje wat past bij marek vindt het dit keer zo ontzettend moeilijk   Want ik vindt er  zoveel leuk en  heb eigenlijk bij geen een echt al van ja die is het
al bedachten namen zijn Eliza Lize Luna Isaballa  

De jongensnaam hebben we al zo goed als maar misschien hebben jullie een nog leukere

Hoi,

Ja moeilijk is dat! Ik heb het zelfde probleem, vind maar weinig bij Tess passen... Ja ik weet er wel een paar maar dan is het of al een kindje op het KDV of iemand anders die we kennen... Zo wel voor een jongen als een meisje ik blijf twijfelen.

Maar goed jouw probleem:

Marek en Tess (Vind Marek een leuke naam :) )
Marek en Nina
Marek en Sophie
Marek en Maud
Marek en Fay
Marek en Nika
Marek en Amber

Tjaa... het blijf jouw smaak... misschien zit er iets bij... want ik kan wel eeuwig doorgaan.

Als je nog een leuke weet voor bij Tess dan hoor ik het graag!

Groetjes Nanda

dank je staan zeker wat namen tussen die we allebie leuk vinden Nika sophie bv
probleem hier is dat ik erg veel namen wel leuk vindt en mijn man vindt het snel niks
Amber vinden we allebie ook erg leuk maar zijn beste vriend heeft al een dochter die zo heet En Nina zo noemt marek de baby al hahhaahaha....En Tess vindt ik ook leuk en stoer   zal het hem vanavond is voor leggen hahahaha Marek had als hij een meisje was geweest Norah geheten maar om deze baby straks zo te noemen vindt ik dan weer niet zo leuk

maar moeilijk he bij de eerste geef je hem of haar een naam die je mooi vindt en bij de 2de moet er naam bij de oudste passen
maar ga ook even voor jou nadenken   vindt je juist een "normale " naam zoals sven stef   luuk etc leuk of hou je daar niet zo van  

maar tess en marek staat wel leuk ja  hahaha
Nu hij ouder is hoor ik het vaker   laatst in de winkel zei een vrouw tegen mij wat een ontzettend leuke naam zeg dat was oze 2e keus Maar toen hij net geboren was en soms nog steeds spreken mensen het verkeerd uit   Mark of Marrek of Marik  had op een gegeven moment geen zin meer op het te verbeteren hahaha

Geef mij maar gewone simpele namen, een lange naam vind ik al niet meer zo passen bij Tess, dat is toch maar 1 lettergreep.

Had ik net een leuke naam komt er een reclame op tv met die naam erin... grrr... maar misschien is het tegen die tijd wel niet meer zo populair.

Luuk is ook zo'n leuke naam, maar ja de zoon van een vriendin heet al zo... En zo kan ik wel even doorgaan...
Alexander is er nog niet zo mee bezig en ik blijf maar vragen heb je al een lijstje... nog niets dus... mannen! We hebben gelukkig nog even!

Ben benieuwd of jij nog een winnende naam kan verzinnnen.

Liefs Nanda

Ps. Andere zijn natuurlijk ook welkom met ideeën!!

Terug
Bovenaan