Namen:

Hallo dames,

Misschien is het leuk om hier alvast de naam neer te zetten van ons toekomstige spruit, voor de mensen die het willen laten weten dan natuurlijk.

En het kan misschien een klein hulpmiddeltje zijn voor mensen die er maar niet uitkomen wat de naam zal gaan worden.

Wij krijgen een zoon en gaan hem:

Devon Jesse Dominic noemen

Groetjes Claudia, Chelsey en Devon

Hoihoi,

Wij zijn er nog niet helemaal uit. We hebben een naam, maar als we iets anders tegenkomen dan wordt het misschien wel een andere naam.

Onze naam verklap ik niet, je weet nooit wie er mee lezen. Al zou ik het graag aan jullie vertellen. Het is igv een korte naam.

Zijn 2e naam mogen jullie wel al weten, die is Alexander, naar zijn vader.

Als het een meisje was geweest zou ze Maud geheten hebben, waarschijnlijk Maud Sophie. (Sophie vinden we gewoon een mooie naam :))

Groetjes Nanda

Wij zijn er ook nog niet helemaal overuit althans over de meisjesnaam want wat zijn er veel leuk hahahaha....alleen de 2de en 3de naam staan vast dat wordt nina  everdina(naar mijn oma zo heten alle eerst geboren dochters bij ons aan de kant van mijn moeder)
Over de jongensnaam wel en aangezien ik niet weet wie er hier allemaal meelezen zeg ik die ook liever niet Een hint het is in ieder geval een korte naam en in denemarken(als ik het goed heb) staat hij in de top 10   Wel grappig want toen ik het er met mijn moeder over had zei zij leuk maar wat een hollandse naam
Volgens mij moet het maar gewoon weer een jongen worden krijgt hij in ieder geval een naam

mira mv marek en 22 weken zwv ??

Vic en Ezra zijn erg leuke namen!!!

En nu zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de andere namen, maar daar moeten we dan maar even geduld mee hebben heh hihihi..

Groetjes Claudia

wij weten nog niet wat het wordt,dus nog even afwachten....(ik weet niet of wij het gaan vertellen trouwens)maar dat zien jullie vanaf volgende week donderdag wel!:)

groetjes nienke

Ik hoop maar dat er geen bekende mee lezen...Heb ik eerlijk gezegd niet zo bij stil gestaan...
maar ik heb nu ook gezien dat je geen berichtjes meer kunt verwijderen dus ik hoop als het iemand bekends leest, ik er niks van hoor....

Ik zou het ook het liefste van de daken schreeuwen!!!! hahahha
hoezo hormonen????

hahaha,
wij hadden steeds een andere en die was het dan 2 of 3 wekene en dan werd het toch weer wat anders.3 dagen voor de bevallling nog uit eten geweest om een naam te bedenken, maar helaas.
Op maandag 3 namen opgeschreven en de 1ste was meteen goed en woensdag is onze Dylan geboren.
We hebben nu ook nog steeds geen idee
Zal wel op tijd geberuen hoor, maar ben bang dat het niet op het forum komt, hahahaha

groetjes

Terug
Bovenaan