Namen

hey meiden

Ik weet het , het is nog heel vroeg voor namen maar ik kan geeeeeeen jongensnamen bedenken! Bij mijn dochter (waar we dus ook van wisten dat ze een meisje was) hadden we ook geen jongensnaam omdat we die niet kunnen bedenken!

Ik wil graag een stoere jongensnaam en niet al te lang!

O ja en het moet een beetje bij Lynn passen!

Liefs

Wat vind je van Jordin? Ikzelf vind Jeremy een hele mooie naam, maar mijn vriend niet.
Wij waren vorig jaar ook heel snel met namen en waren blij dat we een meisje kregen want  over de meisjesnaam  waren me het meteen eens. Nu verwachten we ook weer een kindje en weten nog niet wat het wordt, maar ben ook alweer flink aan het bedenken ;)
Succes ermee!

groetjes Lydia (chelsey 31-10-2008 en baby in buik 5 weken en 3 dagen)

Jeremy past wel mooi bij Chelsey, maar ja je moet het er samen over eens zijn. Toen ik in 2006 zwanger was kwamen we maar niet uit de namen. Het was dan ook wel grappig toen ze geboren was en de kinderarts zei hoe gaat ze heten dat  mijn man  zei daar moeten we het nog even over hebben. Een jongensnaam wisten we helemaal niet. Ik ben nu ook weer druk aan het verzinnen, maar ik vind het zo moeilijk.

hey meiden,

wij zijn ook al druk aan het nadenken, vooral een jongensnaam is zooooo moeilijk.
we hebben nu wel wat kanshebbers haha
wat vinden jullie van
mick
fez
sef
dex
raff
zoals je ziet ik hou van stoere, niet te vaak voorkomende korte namen.
ik heb al een dochtertje die tara heet.

groetjes krista

ja die namen...moeilijk hoor...
Ik vrees dat ik je er niet echt mee kan helpen. Willen jullie het geslacht van je kindje al van te voren weten deze keer? Dat scheelt misschien weer in het verzinnen!

Zelf hebben we de jongensnamen nog staan die we voor ons eerste kind bedacht hadden, maar wanneer ook dit een meisje is dan moeten we er echt nog heel goed over nadenken.

Succes en ben benieuwd wat er hier genoemd gaat worden,
Tamar

ik heb voor zowel een meisje als een jongen al namen.

heel gek maar ga eens kijken in namen van series die zijn vaak apart en nog leuk ook! zo heb ik in ieder geval mijn jongensnaam gevonden.

de meisjes naam is een geval apart maar is een stukje uit een andere naam. gewoon zoeken waar je intresses liggen. mythologie of de geschiedenis de meeste mooie namen liggen nog in het verleden.

hey meiden!

Wij hebben tot nu

Lynn & Silvan/Sylvan
Lynn & Kyan
Lynn & Liam
Lynn & Kay
Lynn & Roan/Rowan

verder kan ik het nog niet echt bedenken

liefs

Hoi meiden,

Leuk he, al met namen bezig zijn. Al hebben wij nog namen over van de eerste.

Onze zoon heet Quentin (Quentin Tarantino, van die films...)

De meisjes naam hebben we net als coortje:Lynn en jongens naam : Colin.

We willen graag weten van te voren of we een jongen of meisje krijgen. Lekker handig met de kleur kiezen van de slaapkamer!

Persoonlijk vind ik Jayden ook mooi. Maar ja, ook papa's mogen hun mening geven...

Succes!

X Els

Terug
Bovenaan