Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eentje wel ja, van de vorige keer nog...
De andere: geen idee, moeilijk hoor!
Werk in het onderwijs en heb dus ook nog bij heel veel namen een gezicht. Maakt het er niet makkelijker op...
Hebben jullie al namen?
Wat een drama is dat!! We hadden dus wel een jongensnaam maar geen meisjesnaam! Nu moeten we gaan verzinnen. We kunnen het ook niet echt eens worden.
Echt vervelend!! Maar goed, we hebben nog even.
En jij Moonpoontje, al namen klaar?
Wij zijn al een heel eind, maar het veranderde de laatste keer ook in de laatste week, dus we zien wel weer...
Manlief buigt zich er het liefst pas de laatste weekjes over, maar je kan maar vast gesteld staan toch!
Meisjesnaam zijn we helemaal over uit en een jongensnaam twijfel tussen 2, we schieten op hahahaha.
Het wordt in ieder geval een korte Hollandse naam voor beiden.
Ja de meisjesnaam al 20 jaar, de jongensnaam moeten we na het al het krijgen van 2 knullen nog eens worden.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik eindelijk die meisjesnaam kan gaan geven.
In december met de 20 wk echo weten we meer.
herkenbaar... Tijn werd 9 dagen te laat geboren, maar goed ook, we waren er pas echt uit na 41 weken (net voor de bevalling begon). Vonden Tijn allebei het mooist, maar ik heb al 3 jaar een Tijn in mijn klas en daarom twijfelden we nog...
Wij hebben nog een jongensnaam liggen van de vorige keer, maar daar waren we toen nog niet 100 % overtuigt van, dus we gaan toch maar weer helemaal blanco het namenboekje in.