Namen

Hallo allemaal,
Ik was gewoon nieuwsgierig. Zijn jullie allemaal uit de naam? Wij nog niet helemaal. Nou ja, ik eigenlijk wel maar ik heb mijn man nog steeds niet overtuigd en die denkt er op het moment ook helemaal niet overna omdat die alleen maar druk de zolder aan het verbouwen is.
voor een jongen hebben we wel een naam nog van de vorige keer. Voor het geval onze kleine ons bij de echo voor de gek heeft gehouden.

groetjes!!

Nou, wij zijn er voorlopig nog iet uit hoor. Ik heb voor mezelf al de namen in mijn hoofd, maar manlief begint er pas aan te denken als ik op springen sta. Ach, bij de andere twee is het ook goedgekomen, dus dat zal nu ook vast wel het geval zijn!

Lief en ik waren er al best snel uit... zowel voor een jongen als een meisje... en dat is nog niet gewijzigd,... Hij heeft zelfs de voorzet gegeven voor de meisjesnaam... best bijzonder toch, voor een man ;-)

Haha, wij dachten dat we eruit waren zo'n maandje terug...maar toch....sinds gister is het weer veranderd!! Haha!!
Dit komt vooral omdat we in het oosten van het land wonen, en de mensen namen die eindigen op een "a" of een "e" altijd errug lang uitspreken!! Je kent dat wel..."hengeloooo"!!!
Dat vinden we beide dus vreselijk!!
Nu hebben we eindelijk een naam die eindigt op een "n", dus dat gaat helemaal goed komen,hahaha!!!
Groetjusss!!!

Hey, wij zijn er ook uit.
Was wel effe zweten haha!! We hadden al vanaf het begin een te gekke jongensnaam, maar het wordt toch echt een meid haha!!
Nou, dat had wat voeten in de aarde, wat ik leuk vond vond hij niks en andersom...

Toen zat ik de krant te lezen en zag ineens een naam. Ik kwam thuis zei het tegen vriendlief en die vond het ook helemaal geweldig.
Een naam die niet veel voorkomt (wilde absoluut niet dat de naam in de naam top 50 voorkwam!!), maar ook niet moeilijk is uit te spreken en te schrijven!!
Wat het is.... tja, daar zal iedereen nog even op moeten wachten...;-)

Liefs Sonja

Poeh Son, dan ben ik toch eens benieuwd!!
Wij zijn er al lang uit.
En Bab, net als jouw lief, heeft ook mijn lief de naam aangedragen! Ze bestaan dus echt: mannen die meeleven en meedenken! Hihi!!! Ladies, eat your heart out!

Terug
Bovenaan