namen

hoi meiden

zijn jullie al uit de naam voor jullie baby ?
ik vind het deze keer zo moeilijk , bij de eerste waren we er vrij snel uit voor een jongen en een meid maar nu heb ik nog hellemaal niks ik heb ook nog wel 30 weken maar het is toch fijn vind ik om er uit te zijn ,

nou is het ook zo dat we een naam willen met een betekenis het zit namelijk zo dat toen ik 2 jaar gelden zwanger was van onze eerste , gebeurde het ergste(bijna) wat je kan gebeuren en dat is dat het broertje van mijn man overleed terwijl hij op vakantie was ik ben ook 3 dagen na zijn overlijden bevallen , nu ben ik dus weer zwanger en willen we dus iets met zijn naam doen hij heette danny maar wil de naam niet zo prominent gebruiken om dat het anders zo zwaar beladen wordt , pppff ik kom er maar niet uit want als het een meisje wordt wil ook een naam met iets van hem daar in hebben jullie hier ervaring mee wat ik niet hoop overgens of gewoon een idee voor een naam

groetjes lydia

ben het met mn voorganger eens, waarom niet als 2e naam?
of zoiets als daniel.

tis zeker lastig he, die namen.
wij zijn al uit de eerste naam, nu nog de 2e naam pppfff. (we willen graag 2 namen, heeft mn oudste dochter ook)
k had nogal wat "eisen" wat de naam betreft, mar we hebben er 1 gevonden, die aan al die eisen voldoet hahaha.

kijk even op deze site:

http://babybytes.nl/namen/search.php?start=&end=a&sex=&smeaning=

liefs, do

hoi

ja heb ik op zich ook aangedacht maar mijn dochter heeft ook maar 1 naam en wil dat nu eigenlijk ook , ik dacht eerst voor een jongen aan daan ofzo maar voor een meid zou ik het echt niet weten hoor ja weet genoeg namen die ik leuk vind maar niets heeft daarvan te maken met danny hahahah soms maken we het ons zelf ook onnodig moeilijk he .

maar goed we hebben nog tijd
bedankt voor de tips in elk geval ga daar ook nog even kijken

groetjes lydia

Danja, Daantje, Dana, Dania, Danica, Danike,
Danila, Danina, Danine, Danise, Danouk

Dani, Danilo, Danley, Dano, Danyel

www.kindernamen.nl

Succes!
Liefs, Nicole, mv Delani en 34w2d zw van nr 2!

Danja, Daantje, Dana, Dania, Danica, Danike,
Danila, Danina, Danine, Danise, Danouk

Dani, Danilo, Danley, Dano, Danyel

www.kindernamen.nl

Succes!
Liefs, Nicole, mv Delani en 34w2d zw van nr 2!

Mijn eerste ingeving is Danique, en als ik even op een willekeurige namensite kijk zie ik dat deze ook dezelfde betekenis heeft als Danny. Heb gelijk even het hele rijtje gkopieerd, misschien staat er iets in wat je mooi vind!
Succes ermee!

Dana Mijn rechter is God
Dane Mijn rechter is God
Dani Mijn rechter is God
Danice Mijn rechter is God
Danis Mijn rechter is God
Daniël Mijn rechter is God
Daniëlle Mijn rechter is God
Danine Mijn rechter is God
Danique Mijn rechter is God
Danita Mijn rechter is God
Danny Mijn rechter is God

hey bedankt vind het echt heel lief , ik zag zelf gewoon de bomen door het bos niet meer met al die namen maar het zal nu toch wel moeten lukken hahahah

bedankt meiden

groetjes lydia

Terug
Bovenaan