namen

onze kleine eigenwijs kent steeds meer namen van mensen en kinderen om haar heen. als je het over school (uh kdv) hebt zegt ze soms namen en ook op de foto kan ze er een heel aantal aanwijzen en benoemen.
ook andere papa's en mama's worden herkent haha. vorige keer haalde ik haar op van het kdv zegt ze vrolijk tegen een meneer 'dag papa amy' hih die man helemaal verbaasd 'uh ja ik ben de papa van amy'. en zo weet ze van heel veel bij welk kindje ze horen.

maar mevrouwtje kent nog 2 nieuwe namen pfff ze heeft door dat ook papa en mama een eigen naam hebben. vorige week zei ze al iets dat op jochem leek dus man lief 'uh nee het is papa voor jou' en vanmorgen lag ze even tussen ons in (dat is echt heel bijzonder hihi) draait ze zich naar me om en zegt doodleuk 'dag linda'
hahaha moet er eigenlijk wel om lachen, maar ja wil toch wel heel graag dat ze mama en papa blijft zeggen.

hebben jullie meiden ook al door dat papa en mama ook een naam hebben?

groetjes linda

(grrrr wat een klein rot venstertje om in te schrijven)

Heej linda,

Hier zegt Daniel ook marina en janwillem, hij zegt wel veel vaker marina als jw, die is toch vaak papa.
Ik zelf vind het niet zo erg, vind papa en mama wel veel leuker en soms wat respectvoller, maar straks gaat het vanzelf wel weer over als de lol er van af is, haha
Klinkt wel heel eigenwijs.... staat hij onderaan de trap naar boven te roepen ; maaaahiiinaa
(wel met manlief erbij anders mag hij niet bij de trap staan)

Liefs Marina

Ja hier ook al heel wat namen, 6 ooms en 7tantes, ook de vriendjes en vriendinnetjes van zijn broers kent hij bij naam, de buren en kinderen,, idd al heel wat, maar ik heb nog niet gemerkt dat hij onze namen al kent, volgens mij denkt hij dat wij ook papa en mama heten, wel grappig eigenlijk!
Ook kent hij het verschil tussen jongen en meisje (nou ja tussen wel een pipi of geen) mama geen pipi oma ook geen pipi,,,hahaha
Ze leren zo snel nu!!

Groetjes MJ

Ik roep ipv Dennis ook vaak Den en dat roept Renske nou ook al een tijdje. Dan moet ik wel heel hard lachen.

Quinten kent inmiddels ook een aantal namen van familie ed.
Zo hebben we hans (ans bij hem) Ina (nna) en Karla (lala).
ook thijs kan hij zeggen en we zijn nu zijn eigen naam aan het leren. wat nu kindje is.
ons roept hij nog niet bij de namen maar dat zou wel niet lang duren vermoedt ik.

nathalia weet heel veel namen, maar die van ons niet.
kan ze ook niet weten aangezien wij eigenlijk alleen maar schat tegen elkaar zeggen hahahaha ( jaaa lief he hahaha)
opa en oma zijn ook echt opa en oma voor haar. kent ze ook de namen niet van, aangezien ze die ook nooit hoort.
mijn broer is "anthony" eigenlijk ome anthony maar anthony is al lang genoeg hahaha
en mn zusje is "sherilyn" eigenlijk tante sherilyn, maar ook sherilyn is al lang genoeg :p
ook de naam van mijn beste vriendin kent ze, en ze weet dat daar diederik bij hoort (oppaskindje van amanda)

wat hier wel het geval is als zei mama roept, en ik antwoord met "ja schat?" dat ze dan zeg neee ik thalia! hahahahahha. heerlijk (L)

liefs, do

oh ennuh.... stel dat erwin en ik elkaar bij de naam zouden noemen, en nathalia zou dat kopieren zou ik toch wel duidelijk zeggen dat wij papa en mama voor haar zijn. ik zou het persoonlijk niet goedkeuren als zij beneden aan de trap "dominique" zou roepen. zou er stiekem wel om moeten lachen, maar niet aan haar laten merken. (sorry marina, neem even jou als voorbeeld maar bedoel het niet rot :p)

xxx

Terug
Bovenaan