namen

hallo allemaal vinden jullie het ook zo moeilijk om een leuke naam te bedenken heb al een prachtige dochter met de namen seraya mikki had al een jongensnaam maar het wordt een meisje vind het erg moeilijk
gr. rapsodie

Hoi,

Wij vonden een meisjesnaam erg makkelijk en waren het gelukkig ook eens. Een jongensnaam kwamen we niet uit, maar het wordt toch een meisje. succes met bedenken

Hai

We hadden al een jongens naam
voordat we erover uit waren of we
voor een 3de kindje zouden gaan
En meisjes namen ja daar kwamen
we niet echt uit
alles wat ik opnoemde vond hij weer
verschrikkelijk en anders net zo Ik vind
charissa een hele mooie meisjes naam
en felicity maar goed dat vond hij dus niks
nou misschien heb jij wat aan deze namen
ik niet want het is een zoon

Succes

over de meisjes naam waren wij het ook snel eens. ik had een lijstje van 8 namen opgesteld en daar vond hij er 1 heel leuk van en de erst watminder.
helaas denk ik geen namen voor jou want vind het niet echt bij je andere dochters naam passen.

wij hadden
vivvy
nine
nienke
cija
julie
om je een idee te geven. ons dochtertje heet esmee en ben nu dus weer zwanger van een meisje.

de jongensnaam was simon geworden al was ik het daar niet geheel mee eens want ik vond vincent of jurien met puntjes op de e leuk.

Wij hebben al een jongens naam, maar de meiden naam lukt maar niet....

Ik vind Femke heel leuk maar mijn man weer niet.
Gelukkig staan de tweede namen al wel vast.
:)

toen we de eerste keer zwanger waren hadden we eigenlijk al meteen een jongens en een meisjesnaam.
nadat die zwangerschap mis was gelopen hebben we besloten niemand de namen te vertellen, dan konden we ze nog gebruiken als we nog een keer zo gelukkig mochten zijn in verwachting te raken...
toen we wisten dat we weer zwanger waren voelden in 1x die namen niet meer bij dit kindje passen en vond ik t ineens heel moeilijk.
mijn vriend en ik hebben toen s'avonds voor het slapen gaan onze kleine maar de opdracht gegeven ons de naam te komen brengen, hihihi gewoon ook om een beetje los erover te dollen.
de volgende dag werd ik wakker en had heel raar gedroomd (kan niets vertellen want dan verklap ik de naam) ik snapte toen nog niet waarom, maar toen we er over aan het praten waren in de auto werd de naam ons in 1 x allebei duidelijk...en toen we 5 minuten later langs een bedrijf reden waar die naam in koeieletters op de voorgevel gedrukt stond wisten we het zeker....zo zal hij heten!

Terug
Bovenaan