Namen?

Hallo Dames...

Ik vroeg mij af of jullie al bezig zijn met namen....

Wij hebben voor een meid al een naam, die hadden we al gekozen voor we uberhaupt serieus over zwanger worden hadden nagedacht haha.
Maar nu nog een naam voor een jongen... Pfff MOEILIJK!!!
Ik weet wel dat het nog een hele poos duurt voor het zover is... maar vroeg me af of jullie ook al aan et ploeteren zijn...

Liefs "eerste keer"

hoi hoi

wij hadden ook al namen voordat ik zwanger was dus dat maakt het wel erg makkelijk. Zelf hou ik van kort en krachtige namen. Mijn zoontje van 9 heet Mika en ook ons volgende kindje zal weer zo´n korte naam krijgen. Succes met het vinden van een jongensnaam er is keus genoeg.

groetjes Heidi

Een jongensnaam hebben we nog 'over' van de vorige keer. En een meisjesnaam hebben we ook ideeen over.
We gaan naar beide namen nog wel een keer kijken.
De tweede naam is makkelijk. Onze dochter is vernoemd naar mijn moeder, dus de volgende wordt vernoemd naar m'n man z'n vader of moeder.

Toen wij het er zo een keer over hadden, terwijl we er totaal niet mee bezig waren... hadden wij tot onze verbazing dezelde naam in ons hoofd voor een meisje. Namelijk: Mirthe

Zelf roep ik al vanaf mijn 18 e. Dat ik later mijn meisje zo wil gaan noemen. En toen ik mijn partner vroeg welke naam hij mooi vind: zei hij ook precies hetzelfde. Dus wij zijn het al eens over een meisjesnaam.

Jongensnaam hebben we ook al: Jens

( jullie kennen ons toch niet hihi) dus wat maakt het uit. Maar wat vinden jullie van die twee namen?

meisje: Mirthe
Jongen: Jens

Namen zijn heel persoonlijk.
Wij hebben heel wat namen voorbij zien komen voor de kids van kennissen / vrienden en familie.
Wel leuk dat jullie er al uit zijn.
Jens vind ik persoonlijk iets minder, maar Mirthe wel erg leuk (alleen komt deze dus voor bij een kennis van ons) naja zijn zoveel namen.
Doordat mijn zusje en ik allebei net ontdekt hebben dat we in verwachting zijn 'moeten' wij dus 2 jongens en 2 meiden namen verzinnen want anders moet je misschien een week van te voren overnieuw beginnen.
Voor een meid zijn we dus helemaal klaar...
Nu nog 2 jongens namen Kheb zelf al wel wat leuke namen op een rijtje gezet maar die vond mn partner helemaal niks.... Nu mag hij een lijstje gaan maken hihi1 ben benieuwd wat daar uit komt.
Bedaacht vannacht de naam Collin wat ik een mooie naam vind heb et er nog niet met manlief oevr gehad dus ben benieuwd...
(hihi lang verhaal he haha...)

Wij hadden Jens bij de eerste ook op ons lijstje staan. Uiteindelijk hebben wij pas beslist toen hij al geboren was, we kwamen echt niet uit de jongensnaam!!

Meisjesnaam hebben wij al héél lang, maar heb zo'n voorgevoel dat wij deze ook nu niet hoeven te gebruiken?! Dus maar weer op zoek naar een jongensnaam....hoop dat we er nu iets eerder uit zijn!

ik had de namen al voordat ik zwanger was voor een meisje en een jongen vond het altijd leuk om te kijken hoe mijn kinderen gingen heten heb besloten om niet te gaan vernoemen(zo ouderwets vind ik :p) wat mn moeder erg jammer vind
de meisjes naam staat zo wie zo vast en voor een jongen hebben we er 3 ofzo daar moeten we nog even over brainstormen
succes !!!

wij hebben de jongensnaam nog over van de 1e. meisjenaam komen we niet uit.
bij esmee hebben we als 2e naam wel vernoemd naar mijn schoonmoeder, maar dat komt omdat zij 5 jaar geleden overleden is.
zij heet nu dus esmee elisabeth.
bij de 2e zijn we dat niet van plan, tenzij iemand voor die tijd overlijdt, maar daar gaan we niet van uit.

Terug
Bovenaan