namen???

Hallo dames,

Vraagje wat vinden jullie van de volgende namen:

voor een jongen Sammie
voor een meisje Robin

Sammie hoorde ik en was zelf direct hellemaal verliefd wat vinde jullie???

Groetjes dipsy
.dipsy1982 op vrijdag 14 januari 2011 om 23:44 uur .Reageer ......
 
Robin voor een meisje vind ik zeker leuk, Sammie voor een jongen iets minder (ik vind het minder leuk als hij volwassen wordt), maar het is nogal smaak gevoelig he, die namen?! ;)
 
Hoi,
Ik vind robin erg mooi voor een meisje ;-)
Sammie is wel leuk, maar een beetje kinderlijk als hij groter wordt, zou dan eerder voor sam kiezen (als officiele naam) dan kun je nog sammie tegen hem zeggen!
Liefs MJ
 
sammie
is niet mijn smaak, maar kan me wel voorstellen dat je daar verliefd op wordt is namelijk wel een schattig naam alleen dan denk ik voor een baby.
:) dan zou ik ook eerder gaan voor sam.
robin voor een meid kan best is soms ook net waar mensen aan zijn gewend kent 1 het voor een meid dan zouden die dat leuk vinden en kent iemand anders de naam voor een jongen die zou er even aan moeten wenen. maar dat maakt niet uit gaat er natuurlijk gewoon om wat jullie mooi vinden.
groetjes
 
sammie wordt dan meteen sam.
houd rekening met afkorten. mensen doen het altijd. Dus kies een naam die je niet kan afkorten of je moet de afgekorte naam ook leuk vinden.

ik heb robin altijd een "rare" naam gevonden. Niet de naam perse maar het feit dat deze naam voor een jongen als meisje gebruikt kan worden en gebruikt wordt. Dat ik hetzelfde met kelly.
Ik weet nog dat mijn nichtje trouwde met een kelly...wij dachten al dat ze lesbi was. (niet dat dat erg is)
Maar je hebt wel een twijfel naam. Als mensen later robin lezen weten ze niet zeker of het een jongen of meisje is. Vooral leuk bij instanties. Dan twijfelen ze en maken ze er zelf meneer van.
Snap je wat ik bedoel?

Maar dat is mijn mening...aan de andere reacties te zien ben ik de enige.

Maar welke naam je ook kiest...jullie moeten het leuk vinden en er achter staan. Het is en blijft een moeilijke en lastige keuze, een naam kiezen. Je kind loopt er zijn hele leven mee.

succes
 
Terug
Bovenaan