Namen

Haha bij ons wel,zijn bezig in elk geval..Een meisjesnaam staat vast die heb ik al zolang.Jongensnamen hebben we al een boel van opgeschreven op papier...
En jij?

xxx nice

Wij hebben wel een lijstje met namen die we leuk vinden, maar daar kunnen er nog wel wat bijkomen. Het is best lastig vind ik, je geeft een kind wel een naam mee voor de rest van zijn/haar leven. En je moet het samen eens kunnen worden ;-)

een meisjes naam hebben wij al, die hebben we nog van de vorige keer maar een jongensnaam is erg lastig, ik heb wel een lijstje maar daar staan weinig namen op die mijn hubby ook leuk vindt.. :-( gaat nog moeilijk worden

Ook wij hebben al een meisjesnaam, maar ook nog geen jongensnaam. Valt wel op dat iedereen sneller een meisjesnaam dan een jongensnaam heeft!

hahaha shit he dan heeft mijn zoontje dus geen orginele naam, hij heet namelijk Sam.

Misschien is zijn naam niet orgineel, maar gelukkig is hij van zichzelf enorm orgineel.

En dat is het ook een beetje met namen vind ik, je kind is als persoon orgineel en een naam past bij een kind, maar is maar een naam.

Terug
Bovenaan