Namen......

Onze dochter heeft een korte krachtige naam 'Maud' en ik wil eigenlijk voor ons 2e kindje ook een korte krachtige naam. Ik heb het gevoel dat we een jongetje krijgen dus ben druk aan het zoeken...........

Onze dochters heten ..Jenna, Faye Morgan en River Pilar..
Zoals je ziet had de eerste nog geen tweede naam..
Deze twee hummels krijgen ook twee namen..
Als het jongens zijn vernoem ik er in iedergeval een naar mijn vader als tweede naam..en dat is jaap
Dit omdat mijn vader helaas 5 maanden geleden overleden is.
Verder hebben we wel wat jongens namen maar ik ben er nog niet wild van...net zoals de meiden namen..;-( ze zullen wel in de engelse klanken worden!!

lastig he namen..... met de eerste waren we er zo uit....

daarom hebben we nu de meisjes naam al wel.... de jongens naam alleen nog niet

Thom & xxxxx

tja wat past daar nou bij
korte naam is leuk maar mijn man is 1 lettergreep, ik 2 en thom dus weer 1.... dacht dat het beter zou klinken met weer 2 lettergrepen..... voor een meisje is dat ook zo de jongen.... pfff lastig

wij zijn wel weer van de nederlandse namen... maar dan moet ie niet te saai worden hahahaah

Onze dochter was makkelijk, Kyra vond ik altijd al heel mooi. En onze jongen is vernoemd naar zijn vaders tweede naam. Fedor. En nu??????
Wat naam betreft hopen dat het een meisje is. Anders ben ik bang dat wij echt nog wat slapeloze nachten krijgen over de jongensnaam;-)

wij hebben voor een jongen al een naam die vast staat. Voor een meisje hebben we nog geen naam.
Maar toch maar eerst afwachten bij de 20 weken echo wat het wordt, en als het een jongetje is zijn we snel klaar haha.

Terug
Bovenaan