Namen..

Hallo Allemaal

Wij weten sinds dit weekend dat we een 3e zoontje verwachten. We zijn er hartstikke blij mee, maar hebben 1 probleem. De naam..
Voor een meisje geen probleem, maar voor een jongetje is onze inspiratie uitgeput..
Onze 1e 2 zoons heten Niels en Daan.
Iemand leuke ideeen?

Groetjes

zou het niet weten ikzelf zit met hetzelfde probleem morgen heb ik me 20 weken echo dan weten we wat het wordt mijn gevoel zegt een jongen ook omdat ik hele andere kwaaltjes heb dan bij me dochter maar goed de jongens naam bedenken blijft pittig meisjes naam hebben we wel

erg moeilijk he, mijn vriend vond bart een hele leuke jongensnaam is het ook maar het probleem is dat de kleine smit van achteren het vind dat minder dan bart smit gaat hem niet worden
morgen eerst de pretecho maar eens bekijken en hopen dat het nu wel mee werkt en laat zien wat het word ben zo nieuwschierig
het makkelijkst is als het een meisjes word een meisjesnaam hebben we al namelijk

WIj zijn ook nog niet uit de jongensnaam. Wel uit de meisjesnaam. We hebben ook twee jongens en morgen hebben we de 20 weken echo en hopen we te horen of het een meisje of jongetje is. Ben best nerveus, hoop dat alles goed is met ons kindje... Succes met het verzinnen van een jongensnaam

zoo moeilijk jongensnamen.. wij weten het ook voor een meisje wle maar een jongensnaam echt geen idee.....vind zelf sem en jayden een leuke naam dus wie weet dat wij uit die 2 namen gaan kiezen dan maar heb verder geen idee..... meisjes namen is zoveel makkelijker......

Hey Angela, wat grappig, die namen vind ik ook super! Je kunt ze ook nog combineren tot Jayden Sem, leek mij ook wel leuk.
Alleen nu heeft laatst het (stief) nichtje van mijn man een zoontje gekregen, je raadt het al; Jayden...
grrrrr...stom mens! Nu hebben wij heeeeeeelemaal niks met die mensen, we zien ze nooit, maar toch wil mijn man die naam nu niet meer.. lekker dan!
Dus weer op zoek naar een nieuwe naam..

Inderdaad zijn op één of andere manier de meisjesnamen toch makkelijker.. Daarbij komt dat ik docent ben, en eigenlijk niet de naam van 1 van mijn leerlingen wil gebruiken.. (ik heb er ongeveer 200 per jaar....)

Hoi,

Hier een paar jongsnamen die ik zelf leuk vind:

Cisko (zo heet mijn eigen zoontje!)
Otto
Max
Tymen
Nino
Camiel
Joost
Jelmer
Jelte
Tycho