Namen

Denken jullie al na over de naam of namen voor jullie kindje??

Wat vinden jullie mooi?

En hebben jullie nu een naampje voor het kleine pukje in je buik? Hoorde pas bij 'verborgen gebreken' Pixel voor een ongeboren kindje, vond ik erg schattig, dus die houden we erin...
 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb al een paar maanden een word documentje met daarin leuke namen die ik tegen kom en erg mooi vind. Staan nu een stuk of 30 namen nu in hahaha..

naam voor de kleine in mijn buik.. Kientje
Pixel vind ik ook erg schattig.
 
Hier nog geen namen.
T is de 3e... ik vond het bij de eerste al lastig maar nu helemaal.
Ik durf er pas serieus mee bezig te gaan na de echo en helemaal los ga ik na de 20 weken echo!
 
Ik heb mezelf ook voorgenomen om voorzichtig te zijn met het bezig zijn met namen. Pas na de eerste 3 kritieke maanden denk ik.
Het word documentje vul ik wel aan als ik een leuke naam tegen kom die ik niet wil vergeten.
 
Hoi,

Ik denk er natuurlijk wel over na, maar ben er nog niet echt mee bezig. Toen ik van me 1ste zwanger was hadden meteen al een meisjes naam en een jongens naam daar kwamen maar niet uit. Gelukkig is het toen een meisje geworden hahaha. Ik wil dit x ook weten wat het word en dan zal ik denk ik pas serieus er over na gaan denken, dus dat word pas na de 20wkn echo!!

Groetjes
 
bij ons ben ik aan het zoeken naar een arabische naam die past bij de andere.ben er nog niet echt mee bezig maar heb mijn oren wel open voor leuke namen. vind een korte makkelijke naam belangrijk.als iemand ideeen heeft hoor ik ze graag.
groetjes
 
Hallo allemaal,

wij noemen ons ongeboren kindje: krummel

als het allemaal goed mag gaan dan hebben wij de andere naam (namen) al bedacht.. die stonden hier al heel lang...

wel leuk om te lezen dat iedereen zo iets eigens bedenkt voor het ongeboren kindje.....

groetjes
 
Terug
Bovenaan