Namen

Ook wij zijn er al mee bezig. We hebben voor een jongen en een meisje al een naam die we mooi vinden. Maar, het duurt nog zoooo lang, dat het misschien tussendoor nog wel kan veranderen.
 
Heey,

Wij hebben al een naam voor een jongen, alleen nog geen doopnaam. Is hier (helaas) traditie en mijn meisje is ook vernoemd. Voor een meisje heb ik wel een naam die mijn man ook leuk vind. Alleen zitten we ook hier met doopnamen te klieren. Dus ja, wij zijn er al druk mee bezig hihi!

Liefs ciomama
 
Nog helemaal niet mee bezig. Komt volgens mij ook dat het zó onverwacht komt, dat we eerst de practische zaken rond willen krijgen. Als we straks op een van de echo's zien wat het word zullen wij hard gaan denken
 
Wij hebben het er al wel is over gehad maar nog niet de naam gevonden die we wilden, gelukkig hebben we nog eventjes :D
 
Wij hebben al wel een meisjesnaam, maar over de jongen discussieren we nog wel even ben ik bang. En ik ben zo bang dat ik onder invloed van de hormonen (waar ik vreselijk veel last van heb en mijn man trouwens ook) een beslissing neem die ik anders niet zou nemen. Annyway, er zit niets anders op, dus we gaan nog even nadenken :)
 
Hoi, ik hou vanaf mijn 15de een schriftje bij met namen die ik mooi vind, tja beetje een tik. Maar ach, iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen.

Maar met mijn man ben ik nog niet aan het overleggen, ik verwacht wel dat het gaat zorgen voor de nodige discussies aangezien mijn man niet verder komt, TOT nu toe, dan sjonnie voor een zoon. Dit geniet niet echt mijn voorkeur, Hihi.
 
Terug
Bovenaan