Namen..

hallo allemaal,
ik ben al een beetje aant het verzinnen voor namen, en was benieuwd of jullie er al uit zijn!?
en zo ja, welke namen vinden jullie leuk..
liefs silvana

wij hebben een lijstje waar steeds namen op komen die wij leuk vinden (eigenlijk ben ik degene die suggesties doet, mijn partner die keurt " voorlopig goed" of " absoluut niet" :)
Ik vind het moeilijk dit keer, we willen een korte naam, en moet ook nog een beetje bij de oudste passen (en niet heel stom zijn bij de achternaam...) Zucht... bij Finn waren we er veel eerder uit.
Suggesties zijn welkom!

Hey,
Lastig he, hier ook al zo.. Onze dochter heet Ela, vind dus een "standaard" naam hier niet bij passen. Maar mijn man is weer niet van die "nieuwe" namen.. Vind 't heeeel lastig. Komen er vast voor die tijd nog wel uit, we hebben nog even.. :)
Succes met zoeken!
Liefs

lastig he al die namen!
ik heb er nu zelf 1 in mijn hoofd voor een jongen! en die vind ik zelf heeeeeeel erg leuk! hij komt ook namelijk bijna niet voor! ik heb het alleen aan mijn moeder verteld en die vond het ook echt een leuke naam! alleen met een meisjes naam kom ik er niet uit!
ik heb geen partner meer waar mee ik het kan overleggen!
het liefst wil ik een aparte naam, en niet te kort!
dus al mensen ideetjes hebben, sturen maar..;)
liefs

hoi hoi,

Voor een meisje hebben we al een naam, die hebben we al zon 7 jaar in de wachtrij staan. Daarom denk ik ook dat we weer een jongen krijgen haha zodat we deze naam nooit zullen gebruiken. Voor een jongen komen we er niet echt uit. Wat ik leuk vind vind mijn man niet leuk en andersom. Mijn zoontje heet Jesse, en ook dit keer willen we een korte niet buitenlandsklinkende naam. We hebben namelijk een enorme hollandse achternaam. Ik vind bijvoorbeeld Jelte en Boaz erg leuk. Hij vind Ruben en Jurre leuk. Ruben vind ik dan nog wel gaan maar Jurre nee, dat trekt mij niet zo aan.
We wachten maar gewoon de 20 weken echo af, dan weten we of we nog iets moeten verzinnen.

Als jullie nog suggesties hebben voor jongensnamen meld ze dan hahah

liefs

Hoi

We hebben al een meisje en we vinden de jongensnaam die we bij haar hadden nog steeds heel leuk, dus dat was niet zo moeilijk. En eigenlijk was de meisjesnaam ook niet zo moeilijk, we waren er eigenlijk al uit voordat ik goed en wel zwanger was. Ik ben er wel blij mee, dan hoeven we daar in ieder geval niet meer over na te denken.

Groetjes

De jongensnaam hebben we al die wisten we meteen, ben ook behoorlijk overtuigd dat het een jongen is. Maar na de 20wk echo zien we verder.

We hebben de andere kinderen vernoemt naar opa en oma dus dat willen we weer doen maar we hebben nog niet de goede combi gevonden.

Levi is een leuke jongensnaam (Zo heet het zoontje van vrienden van mij), Stijn ook.

Terug
Bovenaan