Namen

Hallo meiden,

Zijn jullie al over de naam uit?
Ik vind het erg lastig... We hebben een dochter. Ze heet Robin... Nu nog een leuke naam vinden, wat er ook een beetje bij past... M'n man en ik hebben allebei een andere smaak...
We hebben gelukkig nog even...!!!
Ben wel benieuwd wat jullie smaak is qua naam :)

Liefs Laura

nee we zijn er ook nog niet uit, we hebben eigenlijk alleen meisjesnamen bedacht en nog geen jongensnaam :S ik wilde als we een dochter krijgen haar olga noemen, maar m'n man heeft bianca in z'n hoofd en krijg het er niet uit. hopelijk kunnen we een middenweg vinden, mits het een meisje is natuurlijk. nog ff wachten tot 27 december.....

Ik hou van korte namen. Mijn dochters heten Benthe en Elin. Ik ben erachter gekomen dat het beide Deense namen zijn, dus lijkt het mij leuk om er een Deense naam bij te zoeken. Nog best lastig. Ik vind namen leuk die je niet al te vaak hoort, maar toch goed en niet al te moeilijk klinken. (toen benthe werd geboren hoorde je het inderdaad ook niet zoveel, dat is nu wel anders)

Wij zijn eruit qua namen. Het was erg makkelijk, vooral de jongensnaam heb ik al heel lang in mijn hoofd, en mijn vriend kwam uit zichzelf ook met deze naam. De meisjesnaam vind ik lastiger, maar ik denk dat we hier ook uit zijn.

Wij zijn er ook nog niet helemaal uit.
Ik heb al wel een lijstje gemaakt met namen die ik leuk vind. 2van die namen zijn mijn favoriet!!
Mijn vriend is er nog niet mee bezig en dat is best irritant. Vanochtend zelfs nog ruzie over gehad, haha.. (Is weer goed hoor)
Gelukkig hebben we idd nog even..

Groetjes Ilse

Meisjes namen had ik in overvloeit. Vond er drie wel heel erg leuk en ik dacht dat mijn man dan uit drie x een keuze kon maken welke hij echt het leukste vond...Maar we krijgen een knul..
Dusss....nu word het moeilijk. Had al niet zoveel jongens namen en kan er nog steeds niet veel bijvinden die ik en mijn man (we verschillen nogal hierin) leuk vinden...We hebben er nu 3 over waarvan ik tussen twee heel erg twijfel...
Vind het bijzonder moeilijk !!!

Dus enige ideen voor een korte jongens naam die bij zijn zus Desi past dan zijn alle ideen welkom.

Gr Andrea

meidennaam waren we gelijk overeens.. jongensnaam daar hadden we allebei een andere mening over. maar het word een meid.. Dus dat is makkelijk!

Terug
Bovenaan