namen

Ja ik weet het.. nog veelte vroeg ;)

Maar ik kon geen namen meer bedenken dat ik nou leuk vond. Ik was ook vergeten welke ik wilde bewaren voor een evt volgende..

Zwangerschap dementie is nu al toegeslagen lijkt het wel ;(

Dus toch maar net een babynamen site langs gegaan.. En heb toch een mooie meisjes naam gevonden! super... Jongens naam had ik dus nog, en weer weten te herinneren gelukkig.

Mijn vraag is hebben jullie al namen in gedachte? Ik vind een weinig voorkomende naam leuker.

Hihi leuk om mee bezig te zijn, wil je die naam met ons delen? :) en je hebt dus al een kindje welke naam draagt hij/zij?

toevallig ben ik vandaag ook ff gaan neuzen op internet en heb wel wat leuke gezien , maar denk ook dat er nog heel wat verandert gaat worden de aankomende 7 maanden ;-)

Hoi!

Bij de eerste was dit ook al een lastig iets. Ik wilde toen eigenlijk een naam die je zowel in het engels als in het nederlands hetzelfde uitspreekt (Mijn man is engels en ik ben nederlands). Dat viel nog niet mee. Uiteindelijk hebben we toch voor een echte engelse naam gekozen, Oliver. Onze achternaam is ook Engels, dus dan staat dat ook wel mooi.
De meisjesnaam van toen is nu dus nog over, maar om een nieuwe jongensnaam te bedenken??? Dat viel de vorige keer ook al niet mee.

Groetjes Linda

Ik houd al tijden een lijstje bij met namen die ik leuk vind. Meestal namen die je hoort op tv of leest in de krant. Ik geloof dat er minstens 30 namen op staan. Ik heb al wel een top 3 in meisjesnamen, maar met mn jongensnamen kom ik er nog niet uit. Gelukkig hebben we nog even!

Terug
Bovenaan