Namen....

TWD

New member
Heey meiden

Zijn jullie al aan het nadenken over de naam/namen?
Bij ons staat ie al zo goed als vast...
Mijn vriend begint em steeds meer bij de naam te noemen wanneer we alleen zijn Hihi
Heb vorige week voor de gein ff geboorte kaartje inelkaar geflanst op poobies.nl
Echt uniek kaartje...gewoon als geintje voor mijn vriend...(Hj is gek van red Bull racing formule 1)
Zag ik gister in de wij een kortingscode staan voor gratis proefdruk, dus wij zeiden dan we bestellen we em gewoon kijken of de kleuren naar onze zin zijn Hihi...

Vandaag trouwens alweer 17 week..gaat snel...
 
Hi meis,

Wat een leuke Vaderdag-verassing!!
Heel origineel! Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Voor een jongen stond de naam al vast, voor een meisje had ik nog een aardig lijstje om uit te kiezen. Op onze trouwdag, toen we wisten dat we een meisje zouden krijgen hebben we het tijdens het diner over namen gehad. We zijn nu terug naar 4 namen. Iedere dag gebruikt Max een andere van de 4, iedere avond is het welterusten.... en kijk eens ... hoe hard mama weer geklust heeft hier in huis, de volgende dag gebruikt hij weer een andere. Ik zie wel welke blijft hangen vind ze alle 4 mooi! Max is zo enthousiast over de namen die nu over zijn, hij heeft ze zelfs al met zijn leerlingen besproken!
 
Meisjes naam staat bij ons vast, maar voor een jongetje zijn we er nog niet uit!
We wachten as maandag de echo af. Hopelijk weten we dan wat het wordt en weten we of we eruit zijn of nog aan de slag moeten...
En wat een leuk idee voor vaderdag! Vindt ie vast super!
 
Terug
Bovenaan