namen

Hey meiden

Ik schrijf onder een andere naam mee op deze site. Maar nu ivm de namen even anoniem..

Wij twijfelen heel erg tussen 3namen voor een meisje.. We vinden het zo moeilijk.. Ik ben inmiddels al 38 weken..
Graag jullie reacties:

Laurie-Naomi-Nina

Bij Nina twijfelen we omdat onze hond ook een naam met 4 letters heeft en eindigd op na.. ( ik klink erg vaag maar weet dat een vriendin van mij hier ook mee leest)

Liefs
 
Mijn nichtje heet ook Naomi!

Zelf vind ik de naam Nina het leukst... En dat die naam op die van jullie hond lijkt, maakt toch niet zoveel uit? Voor mij iig niet!

Misschien even heel hard gezegd, maar jullie kindje gaat langer mee dan jullie hond... Sorry als het hard klinkt, ik weet dat het verlies van een hond absoluut heftig kan zijn!
Ik zou niet zo op de naam van de hond letten en zoals ik al zei, mijn voorkeur gaat uit naar Nina!

Liefs Daisy
 
Heyy thanks voor je reactie

Klinkt niet hard het is gewoon zo, dat hebben wij zelf ook al gezegd dat over 10 jaar de hond er niet meer is. Ook ik vind Nina heel leuk.
 
Haha! Ik dacht ook al van huuh....? Maar niets meer aan te doen!

Succes met het kiezen van een naam en de laatste loodjes. Nog even en je houdt jullie ukkie in je armen!

Liefs Daisy
 
Ja echt heel lastig.. Ik denk dat wij ook pas de beslissing nemen als we ukkie zien haha. Laurie is wel met ie.. Die naam heeft mijn vriend zn voorkeur.

Thanks!
 
bij laurie denk ik aan een jongen.
zou dan eerder laura doen.
naomi vind ik super leuk.
nina is ook leuk.

zoals een ander al schreef, die hond gaat niet eeuwig mee, en anders wat nog..
onze hond ,en inmiddels overleden kat en kids eindigen ook allemaal met een Y haha..
toevallig. niemand die dat ooit is opgevallen.

en het beestje telt ook mee in de familie.
:)
 
Terug
Bovenaan