Namen

Hoi allemaal!

Ik ben benieuwd of jullie al aan het denken zijn over hoe jullie kindje gaat heten, vast wel..
Gaan jullie het vernoemen of niet?
Wij hebben onze dochter Nina Fleur genoemd,
( roepnaam Fleur ) . Heb nu het gevoel dat het een jongetje wordt... en ik vind het maar lastig om een leuke stoere korte naam ( daar hou ik van ) te bedenken voor een jongen..

Hoe zit het bij jullie? Brand los ! =)

meisjes naam hebben we al bedacht. jongens naam vind ik echt moeilijk!! ons zoontje heet Jason en dit was samen met Jayden de namen die we mooi vonden. Jason en Jayden niet zon handige combi. Hollandse namen vind ik wel leuk maar niet bij ons passen, en kindjes zijn ook half aziatisch dus dan vind ik dat zelf ook iets minder.
dus laat het gewoon een meisje worden dan is ons namen probleem opgelost ;)

Wij hebben al wel een paar leuke meisjes namen bedacht, maar ik vind jongens namen echt lastig ! Maar inderdaad, we hebben nog een heleboel maanden om er over na te denken gelukkig :)

Ik wil pas namen gaan bedenken na de 16 weken. Ik krijg dan een uitgebreide echo ivm mijn vorige zwangerschap

De meisjesnaam hebben we nog, maar een jongensnaam vinden we ook heel lastig. Dat vonden we bij Timo al lastig, maar nu zijn in onze directe omgeving ook nog eens veel jongens geboren!

Terug
Bovenaan