namen

Hallo
Ik zit met een klein "probleempje"dat is een naam bedenken. Ik ben nu zwanger van nr 3 en nu zoeken we een jongens en meisjes naam bij onze 2 dochters. Zij heten Maud en Britt.
Ik heb al een aantal namen bedacht gehad die vond mijn man niet zo mooi met name jongens namen. Iemand suggesties? Finn valt al af helaas
 
hoi, wij vonden jongens namen ook erg lastig. Zelf vind ik Justin, Milan of Robin leuke jongensnamen. Voor meisjesnamen vind ik Zoë er wel leuk bij (valt voor ons af, want dochter van mn zus heet zo). Maar het blijft lastig.
Succes met bedenken, je hebt nog ff :)
 
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Moeilijk he namen verzinnen.....

Ik ben zelf mama van een tweeling (1-eiige jongens) Hun heten Dean en Jack.

Duurde best lang voordat we uit jongensnamen waren, als het meisjes waren geweest dan hadden ze Lynn en Tess geheten. (mijn forum naam is Lynn maar zo heet ik niet echt)

Wat ik nog meer leuk vind:

*jongens: Mees, Sam, Robin, Finn (valt af bij jullie), Lex, Jay, Jayden, Aiden, Bram, Mick, Dex, Max.

*meisjes: Lynn, Tess, Liv, Robynn, Julia, Sofie, Dionne, Aranka, Bo.

Succes met namen bedenken. Wellicht komen er nog meer tips voor je binnen.

Liefs Lynn. (Nov'12 tweeling mama)
 
Ik ben nog niet eens zwanger maar ik denk er nu al over na haha... mijn dochter heet isa, ik vind het ook erg lastig dus ik lees met je mee!

leuk lynn32 dat ik je nu hier weer tegen kom, weer anders als op fb haha... ben je weer zwanger???

liefs kim
 
Hey KimKim86,

Indd weer eens anders als op fb. ;-)
Maar nee meid, ik ben niet zwanger. Ons gezin is ook compleet en bovendien zou mijn lijf dat echt niet aan kunnen nog een zwangerschap. Maar kijk/lees/schrijf zo nu en dan nog eens mee bij de mamaclub (Nov'12) en bij het zwanger-worden forum vanwege oud bekende die helaas nog steeds bezig zijn om hun wens in vervulling te laten gaan.

Jullie dus bezig voor een tweede kindje? Leuk!!
Hoop dat jullie wens ook gauw in vervulling gaat.
Uiteraard zeg/vraag ik niets via fb.

Liefs Lynn.
 
Hey lynn ja we gaan t vanaf aug. Sept echt weer proberen... nu alvast gestopt met de pil en weer gezelig op t forum... idd oud bekende hier... gelukkig ook die tegelijk met mij zwanger waren maar ook die t nig steeds niet gelukt is... zooo balen voor ze...

Je hoort t wel als t zover is hihi!!!

X
 
Terug
Bovenaan