Namen

Na een poosje denken zijn wij erover uit! We hebben 2 jongens en 2 meisjes namen en de combi als het een jongen en een meisje is. Lastige was dat we totaal verschillende ideeen hadden over namen. Het is nog vroeg, maar ik vind het wel fijn dat we al besloten hebben.
Hier groeit alles goed. Zie af en toe echt een grote bobbel zitten:). Dan ligt er een met billen of rug te drukken. Echt een grappig gezicht.
Als manlief het geschop wil voelen dan houden ze spontaan op hahaha. Nu al papa plagen :).

Ja dat ken ik, bij de eerste heeft manlief nooit schopjes gevoeld stopte het spontaan.

Wij zijn ook uit een naam. Lastig als het er twee zijn haha. 1 is al moeilijk. Wij zijn ook maar gelijk met de kaartjes bezig gegaan kan maar af zijn. Zijn er leuke tweeling kaartjes?

Pfff en wij zijn er met een nog niet eens over uit haha
Hebben wel nu wat opties maar echt kiezen vinden we erg lastig. Hier schopt de kleine juist graag tegen papa's hand aan en stopt hij met schoppen zodra ik dan begin om tegen hem aan te praten.

Zo, das vlot voor elkaar! Hier wel echt dezelfde smaak qua namen maar dat maakt het er niet makkelijker op. Het lijkt er wel op dat we er één hebben, na onze vorige brainstorm zitten we beide nog met die naam in ons hoofd.

Geboortekaartje vind ik nu makkelijker, bij de eerste hadden we daar enorm veel moeite mee. Tot we een kaartje vonden bij een klein bedrijfje en dat was meteen raak. Dus daar komt het kaartje nu weer vandaan.

En hier een beeb die zich niet vaak laat voelen maar als ze dan bezig is...Wel grappig, ze heeft precies dezelfde voorkeursplaats als d'r broer in mijn buik...

Hier nog geen meisjes naam. Jongensnaam wel want die hebben we nog "over" van de vorige zwangerschap. T is weer zo moeilijk! Vriend lief heeft er nog niet zo'n haast mee en daar komt ook niet veel inspiratie uit.... wij houden van korte stoere en makkelijke namen. Dus suggesties zijn welkom!

Kaartje heb ik eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken.
T schoppen is hier nog niet echt aan de buitenkant te voelen. Heel soms maar dan moet je echt mazzel hebben. T is meer op mn blaas ze maar. Nou lag t met de echo met de voetjes naar beneden. Zus lag ook in stuit dus ga dr van uit dat deze dat ook wel weer zal doen. zal wel t lekkerste liggen ofzo :)

Terug
Bovenaan