namen

haha hier zijn we er ook al bijna uit ! twijfel nog een beetje maar dat had ik bij de vorige ook, toen had ik 32 weken een mooie naam in gedachten en de laatste weken vond ik het niets meer aan en toch maar voor de naam daylin gekozen

Ik ben nog helemaal niet met namen bezig, eerst maar de 20 weken echo dan hoef ik maar op 1 geslacht te richten. Weet wel dat ik weer richting een Scandinavische naam ga net als de eerste.

we hebben er al 4 en ze hebben allemaal meer dan 1 naam en dan deels ook nog samengesteld uit vernoemingen... het zal een gepuzzel worden voor deze.... Mijn jongste zoon (4jr en hij heeft kernautisme) had gisteren wel al 2 namen bedacht: Hanna voor een babyzusje en Tico voor een babybroertje.... zelfs zonder lang na te denken. (We hebben het gisteren nml aan de kids verteld)
Heb hem maar wel vast verteld dat papa en mama de naam kiezen en we er over na zullen denken.... En ook dat het dus misschien wel een andere naam kan worden..... Maar wel super lief dat hij meteen ideeën had!

Terug
Bovenaan