Mijn vriend en ik hebben al voordat ik zwanger raakte een naam in ons hoofd voor een jongen. Dus we waren er erg zeker van dat dit em zou worden als het een jongen blijkt te zijn. Nu hebben we er tot afgelopen weekend niet echt bij stil gestaan maar een klein neefje in de familie heet ook al zo. Ik ben zo in de war! Moeten we de naam waar we meteen "verliefd" op waren laten liggen en nog ff gauw een andere naam bedenken? Of moeten we hier gewoon maling aan hebben en ons kind wel zo noemen als het een jongetje is?
We zien het neefje misschien maar 1 keer in het jaar bij een verjaardag van oma (die ook niet meer het eeuwige leven heeft natuurlijk).
Ik ben gewoon erg bang dat als we een andere naam kiezen dat we er spijt van krijgen, of altijd zullen blijven denken wat als... Maar aan de andere kant, dit neefje is nog heel jong, 3 jaar ofzo. Als het jongetje ouder was zou ik er al minder moeite mee hebben. En ik ben wel een beetje bang voor de reactie van de familie...
Hebben jullie tips???!!!
Ps. Ik ben nu 40+1 weken
We zien het neefje misschien maar 1 keer in het jaar bij een verjaardag van oma (die ook niet meer het eeuwige leven heeft natuurlijk).
Ik ben gewoon erg bang dat als we een andere naam kiezen dat we er spijt van krijgen, of altijd zullen blijven denken wat als... Maar aan de andere kant, dit neefje is nog heel jong, 3 jaar ofzo. Als het jongetje ouder was zou ik er al minder moeite mee hebben. En ik ben wel een beetje bang voor de reactie van de familie...
Hebben jullie tips???!!!
Ps. Ik ben nu 40+1 weken