namendrama!!!! HELP!!!!!

Drama hier meiden....

We komen er maar niet uit met de namen...

We houden van kort en krachtig!!!
We weten niet wat het gaat worden, jongen of meid... dus we moeten 2 namen hebben.
Onze zoon heet Wes.
Daar moet het natuurlijk ook bij passen...

Jullie nog tips of ideetjes????

HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!

Liefs, mama Peet

voor een jongen: Niek, Ni(c)k, Stijn, Stan, Daan, Thijs.... even wat namen uit onze omgeving.

voor een meisje (oeh dat is moeilijker in kort krachtig): Anne, Anna, Liz eh eh verder weet ik het eigenlijk niet.

Succes met beslissen!

groetjes,
Marije

Hoi,

Ik hoor hier wel niet, maar ik vind het altijd leuk om over namen mee te denken, haha

Fay, Zoe, Liv, Lynn, Tess(maar past eigenlijk niet zo bij Wes),
Voor een jongen; Beau (Of Bo), .......jongensnamen vind ik lastiger.

Suc6 met kiezen!

Groetjes, Eline

Hoi Mama Peet,

Wij kunnen er ook nog niet zo goed uitkomen, maar gebruiken nu de site van Sky Radio om te zien welke namen er allemaal zijn. Om inspiratie op te doen. Maar in sommige gevallen werkt het ook andersom. We hadden twee namen die we wel heel leuk vonden en vinden, maar die komen al zo vaak voor dat we er toch maar van afzien. Dus zoeken we nog even rustig verder. Omdat er foto's bij zitten is het wel leuker dan gewone namenlijsten...

Succes!

Monika

Hoi hoi,

Hier hetzelfde probleem, wij hebben alleen wel een jongensnaam,maar dus nog geen meisjesnaam.
Echt frusti.
Maar voor een meisje misschien evi, eva, tes,jip,
Voor een jongen, Tim,tom, tijn, sil, jop.kas.
Succes ermee.

Groetjes Berdien

hoi hoi,

meidennaam hebben we inmiddels, nu de jongensnaam nog...

We hebben er eigenlijk wel eentje, maar die eindigt op dezelfde letters als onze achternaam begint... En of dat nou mooi is... we twijfelen... Wat zouden jullie doen???
Bijv.. Stef Faasen, Roel Leenders enz. enz...
(ga de echte naam ff niet noemen, voor het geval een bekende meeleest)

liefs, mama Peet

Terug
Bovenaan