Namenstress!! help!

<p>Dag dames,</p><p>Ik weet het.. een naam is heel persoonlijk. En toch ben ik benieuwd naar jullie reacties. Ik ben bijna uitgerekend van ons eerste kindje, een dochter. Ruim 8 maanden hebben wij gedacht haar Evi te gaan noemen. En ik vind het nog steeds een prachtige naam .. alleen jammer dat je hem zo vaak hoort (hier in de omgeving iig). Nu vinden mijn man en ik de naam: Lieve ook prachtig. Alleen hoe gek is dat? Lieve lieve gaan mensen zeggen of stoute. Maar is dat een probleem? Zou dit kunnen leiden tot pestgedrag van leeftijdsgenootjes? Wat vinden jullie? Bij voorbaat dank voor de reacties! Liefs van Lenne</p>
 
Hoi! 
Spannend, ze is er dus bijna!!! 
Ik vind persoonlijk Evi veel leuker. 
Lieve kan inderdaad voor verwarring zorgen en vind ik persoonlijk ook een beetje een gekke naam maar dat is echt mijn mening. Dit moet goed voelen voor jullie en als jullie Lieve allebei heel mooi vinden moeten jullie dat doen. Pesten doen kinderen toch wel helaas en indien ze willen, verzinnen ze op iedere naam wel wat. Ik denk altijd wel in de toekomst dadelijk als volwassen vrouw. Vinden jullie Lieve dan ook nog mooi?  Succes met de laatste loodjes! 
 
Beide hele leuke namen!
Maar ik zou echt kijken wat goed voelt. Ik wou eigenlijk ook geen populaire naam maar die voelde uiteindelijk zo goed dat ik er toch voor ben gegaan en daar heb ik geen spijt van. En lieve is een leuke naam. Niet iedereen zal hem leuk vinden maar dat hou je. En pesten kunnen ze met alle namen wel. 
Welke naam je ook kiest, ze zijn beide echt leuk! Zorg ervoor dat het goed voelt en bij jullie past en omarm hem dam gewoon!
Succes 
 
Hoi, ik vind evi ook een hele lieve naam hoor. lieve vind ik inderdaad een beetje.. tsja hoe je het zelf benoemd inderdaad. Wel eens nagedacht over Liva? Dat hoor je ook best regelmatig en is net wat minder ‘lief’ 
 
Hier hoor je Evi ook echt heel vaak. Dat zou voor mij ook een afketser zijn. Zit ze straks met nog 3 evi's in de klas...
Lieve vind ik wel een mooie naam. Zou ik dan ook zeker in overweging nemen. 
Wat je ook kan doen is IPV alleen Evi denken aan Evi-Lynn of Evi-lizz
 
Lieve hele leuke naam! Evi ook maar snap dat het niet leuk is als die zo vaak voorkomt. Ik zou een naam niet laten omdat er mogelijk gepest zou kunnen worden. Kinderen verzinnen altijd wel iets.
 
Evi echt een hele leuke vlotte naam! Komt hier helemaal niet zovaak voor. Wij hebben ook een populaire naam voor onze dochter, gewoon omdat deze goed voelde. 
Ik ken ook stel die hebben pas een zoontje gekregen en die hadden de naam zelf verzonnen. Want denk je een week later word er ee jongetje geboren met dezelfde naam. Dus zulke dingen hou je toch;)
 
Terug
Bovenaan