NAN VOEDING VAN NESTLE

WIE GEBRUIKT HIER DE VOEDING VAN NAN EN WAT ZIJN JULLIE ERVARINGEN ER MEE. GEBRUIK HET ZELF AL VAN HAAR GEBOORTE MAAR IK HEB HET IDEE DAT HET ERG VOED WAARDOOR ZE NIET MEER ALS 170CC OP KAN EN ZE IS INMIDDELS 5 MAANDEN.
EN WIE GEBRUIKT ER KRUIDVAT VOEDING EN WIL DE ERVARINGEN DELEN MET MIJ
GROETJES MARIEKE

hoi,

Jasmijn is 5 maanden er krijgt ook NAN-1 van Nestle. Ik heb het idee dat het erg voedzaam is maar ze doet het er prima op. Ze krijgt 4 voedingen op een da. 2x borstvoeding en 2x flesvoeding. Van het laatste kan ze maar met moeite 180cc op, vaak minder. Laatst heb ik een paar keer Friso geprobeerd en die melk leek dunner en ze kreeg het makkelijk op. Het is veel goedkoper dus ik denk dat ik er op over ga. Ze hoeft nu niet perse hypo-allergeen, we zijn er bij haar geboorte mee begonnen omdat ze even bijvoeding nodig had naast borstvoeding.
groeten Elke

Hallo,
wij gebruiken al een hele tijd kruidvat extra care en dat bevalt prima. Al drinkt kasper nooit zo heel veel. dacht dat iets typisch van hem was, had er nog nooit aan gedacht dat het ook met de voedzaamheid te maken kan hebben...
Gr joeki

Ik gebruik ook de voeding van het Kruidvat, prima hoor.
In het ziekenhuis kreeg ze Friso en dan gef ze soms een beetje terug en met de voeding van het KV heb ik dat nooit.
Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan