Nancy 23

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi.

Jij woont dus ook in limburg. Ik woon niet in Heerlen, maar er niet al te ver vandaan. Durf plaatsje niet te noemen, is maar een klein plaatsje. En je weet maar nooit, wie er nog meer op deze site kijkt!!!

Ik wilde even vragen, tja is misschien stom, maar was jij nu zwanger. Ik dacht dat ik van jou had gelezen, dat je een vaag streepje op je test had.
Klopt dit?? Sorry is misschien pijnlijk, maar ik kon daarna niets meer van jou terug vinden.

groetjes Doortje

hallo,

dat heb je goed onthouden, klopt ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. Maar het voelt nog heel onwerkelijk. Het lijkt wel of ik droom. Ik ben nog steeds erg onzeker of alles wel goed zal gaan.   7 april moet ik naar de gyn. misschien word er dan ook al een echo gemaakt.

Wanneer heb jij je nod weer??

groetjes nancy

hoi hoi

nou van harte, en probeer er van te genieten!!!
Had ik het toch goed onthouden.
Wat mij betreft, ik mag nog niet op het lijstje van de NOD. ik doe nog niet voor het echie mee.HA HA dat rijmt!!
Je zult vast mijn verhaal wel ergens gelezen hebben. Ik krijg a.s vrijdag van mijn dokter te horen of ik mag stoppen met de pil. Ik heb namelijk een maagbandje. Als alles goed is heb ik dan 31 maart mijn laatste pil. Wel ben ik al met foliumzuur begonnen.

Heel veel groetjes en geniet ervan Doortje

Terug
Bovenaan