@ nancy 84, en de rest die het lezen wil...

Hallo,
Ik ben gisteren naar de gyneacoloog geweest en kreeg daar te horen dat ik met 38 weken en 5 dgn mijn keizersnede ga krijgen. Werd zomaar ineens mijn zwangerschap met bijna 1,5 week verkort!!! Ik vindt het al zo verschrikkelijk snel gaan !De reden was duidelijk, na 2 eerdere keizersn. willen ze niet het risico lopen dat mijn bevalling spontaan al zou beginnen, met alle spoed van dien. Ik weet dat dit mijn laatste zwangerschap is, dit wordt ons 4e kindje, dus ik wilde er zooo van genieten,maar het gaat zooooo snel, word er gewoon een beetje bang van...Nog 4 weken te gaan en dan is onze kleine hummel er. Gek idee hoor, het is de laatste week van de vakantie van de kids, dus die zijn allemaal thuis, scheelt wel een hoop geregel voor manlief met transfers van en naar school en tussen de middag enz.Maar goed, nancy, als je het leuk vindt mag je mijn mailadres wel hebben, misschien makkelijker dan via het forum, laat het even weten,o.k.?
ben benieuwd naar jou uitslag vrijdag....
Liefs,
 
Hoi Hoi

welke datum krijg je de keizersnee? Wel fijn dat je nu weet wanneer het gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt. Het gaat inderdaad allemaal veel te snel. Voor ons is dit ook het laatste kindje. Dus wil er ook echt van gaan genieten.
Lijkt me leuk om de mail adressen uit te wisselen. Ik weet niet of je ook hyves hebt?

Hier is mijn mailadres: nancystevelmans@hotmail.com

Liefs Nancy
 
Terug
Bovenaan