nanda (nands mv tess)

A

Anoniem

Guest
Ik was even benieuwd hoe het met het meisje met de hemangioom vlek (zo toch..)gaat.
Zit op internet te speuren naar neusamandelen ed en kwam een vraag over hemangioom tegen. Dus moest meteen aan dat meisje denken

deze wel een beetje uppie houden... voor dit nieuwsgierige

Hoi Pauline,

Wow een topic voor mij, ik voel me weer helemaal blij. Zoals je misschien wel hebt kunnen lezen is het een pittig weekje en ik heb dus weinig gelezen en geschreven maar nu toch nog even, al had ik allang op bed moeten liggen.

Zo lief dat je vraagt naar Isabel, het gaat nu goed met haar, ze heeft thuis een paar bloedingen gehad uit een piek klein scheurtje dat bij haar oorlel zat, en steeds werd opgetrokken door, haren of kleren. Door dat hier nog wel hemangioom weefsel zit bloede het heel erg. Was dus even schrikken voor ze.

Op 9 oktober (ongeveer, weet de datum niet meer precies, het is in de herfstvakantie van Noord, kna dus ook een week later zijn, nu ik er langer overna denk is het dnek ik een week later) gaat ze naar Duitsland, Berlijn, waar de Amerikaanse arts haar weer gaat opereren. Dit maal om haar oor te corrigeren. Verder moet ze nog een aantal laser behandelingen ondergaan, dit kan misschien in nederland.

Ik ben zo blij voor die mensen, nu kan ze een normaal leven hebben, dat verdient toch ieder kindje.

Na:

Isabel samen met grote zus Jaimy Lynn

Hier zie je goed het oortje, dat wordt in Duitsland hersteld, kon niet in Amerika want de dokter wilde eerst zien hoe ze eruit ziet zonder hemangioom om het zo symetrisch mogelijk te maken.

Voor:

het hele verhaal en nog meer foto's staan op haar web-log: http://www.hemangioom.web-log.nl/

Voor jou is het ook spannend met de komende operatie, ik hoop dat het voor Yoëll echt een verademing zal zijn, dat kleine manneke verdient het gewoon. En jij ook natuurlijk. Wat is de status van het huis/verhuizing, ik heb niet alles gevolgt.

Groetjes Nanda

Wow wat een verschil zeg. Waanzinnig dat artsen zo kundig zijn.
Ik ga hun blog even opslaan, want ik ben wel heel benieuwd hoe het met haar en de familie verder gaat.
Dank je

Terug
Bovenaan