@nanda

Hoi Nanda,

Las net in de topic van de slaaprituelen (geloof ik), dat jij Tess voorleest uit de boekjes van Jan en Noortje. Wat grappig! Ik lees die hier ook voor, maar dan aan Gijs (tenminste, ik heb het boekje in huis van Jan en Noortje gaan naar groep 1). Vind ze zelf ook erg leuk, maar Sophie heeft daar het geduld dan net weer niet voor. Knap hoor, van Tess dat ze zich al zo goed kan concentreren! Word later vast een boekenwurm (en dat is dan weer lekker rustig voor jou haha).

Als het even meezit, zien we elkaar 5 april in Amersfoort, lijkt me erg leuk je dan een keer te ontmoeten!

Groetjes
Susan

ps. en petje af voor je doorzettingsvermogen met Sonja: goed hoor, dat je al zoveel kwijt bent!!

Hoi Susan,

Inderdaad,  Jan en Noortje zijn nu favoriet, moet nodig eens een nieuwe uit de serie halen, deze van sinterklaas en die van de kerst kan ik dromen (heb ze vandaag even uit het zicht gelegt, wil ook wel eens wat anders lezen, maar weet nu al dat ze morgen gaat zoeken en ik het dan zielig vind en de boekjes weer terug tover).
Ze zijn echt leuk, lekker op rijm, grappige verhaaltjes. Wat een beetje tegen staat is dat de andere uit de serie vooral gericht zijn op papa's, jammer want dat is voor Tess een niet zo'n bekend begrip.

Ik geniet van die moment van lezen, als het aan Tess ligt lezen we de hele dag, ze is echt helemaal gek van haar boekjes.

Ik hoop jullie dan ook te zien, lijkt me gezellig! En ik hoop dat tegen die tijd Sonja een nog beter resultaat heeft gegeven, we gaan gewoon gezellig door. Als je toch niet kan komen spreken we gewoon eens een keertje af, toch?

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan