Nanda!!

Hoi Nanda,

Jajaja, dat dácht jij.... even tussen neus en lippen door melden dat er een nieuwe man is!! VERTEL!!! Wij zijn blijven steken bij die man die tot twee keer toe af heeft gezegd, en ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat!

Is Tess op ontdekkingstocht, mentaal gezien? Best zwaar he, die kleine bijdehandjes die al zoveel willen en begrijpen maar toch nog zó primair zijn ingesteld. Hopelijk kom je snel in wat rustiger vaarwater en kun je lekker gaan genieten van de (prille?) liefde, de zomer en je meisje.

Denk regelmatig aan je en mis je warme woorden op het forum ook!
Liefs
Susan

Hey Susan,

Ach ja wat kan ik vertellen. Het is niet de gene die me steeds liet zitten. Die heb ik inderdaad één keer gezien en toen was hij binnen 30min weg, ik kwam al binnen en dacht die heeft er geen zin in, waarom wil je dat ik kom?? Maar goed die avond best boos geweest, iegenlijk vooral omdat ik ook nog eens een uur in de file heb gestaan om terug te komen. Heb toen 's avonds nog één keer een poging ondernomen, eigenlijk had ik geen zin maar toch nog één keer een mail gestuurd. En door die mail kreeg ik een heel leuk contact met deze man. Toch was het even aftasten natuurlijk, want tja die vorige had me toch wel een rot gevoel bezorgt, want her klikte toen op de mail ook heel goed. Toch deze een kans gegeven en eigenlijk was het meteen gezellig. Het leukste is dat hij helemaal gek is op Tess (tja dat is ook niet zo moeilijk, maar toch...)

Dan nu de details:
Voornaam: Alex(ander)
Leeftijd: 38

Het gaat echt heel leuk zo en willen niet te snel overhaasten, al is dat best moeilijk, want het is best fijn om iemand in huis te hebben die soms de zorg even uit je handen neemt. Maar ik heb ook wel moment gehad van ga nu maar even naar huis, het is niet niets na zo'n lange tijd iemand in je huis te hebben. We zullen zien wat er van gaat komen. Hopelijk nog lang en gelukkig bij elkaar en met Tess en hopelijk nog een 2e, maar nu nog even niet.

Tess is inderdaad een echte peuter en dat is soms best moeilijk. Ik had dit ook al laatst in het topic van Daan geschrevenm de driftbuien waren een tijdje heel erg. Gelukkig is het nu weer een beetje rustiger, het eten is en blijft met moeite, slapen is ook nog niet alles. Maar ik geniet heel erg van mijn eigewijsje.

De rede dat ik weinig reageer heeft met alle factoren te maken. Het is ook erg druk op mijn werk. Was het forum ook wel even moe, zeg maar. Had niet meer zoveel te melden. Maar langzaam komt de zin weer terug en lees ik weer vaker mee. Dus je zal me echt nog wel zien hoor. Tussen de bedrijven door.

Hoe is het met jullie? We spreken "snel"   eens af! Ik hoop op een mooie dag in augustus (de 17e), dan kan ik iedereen uitnodigen om een stukje taart te komen eten en op het springkussen te springen.

Tot snel!

Liefs Nanda

Hoi Nanda, ik haak ook even in op deze topic, wat super om te lezen dat er een leuke man in je leven is!
Dat had je ook wel verdiend hoor! Ik hoop dat jullie lang en gelukkig van elkaar en Tess gaan genieten.
Lijkt me leuk om je een keertje "echt" te zien, volgens mij is er nooit meer een concrete datum/lokatie gekomen voor een forum dag, zometeen maar een topic over openen.

groetjes Daniëlle.

Hoi Nanda

Wat fijn om weer even van je te horen en wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Nog steeds wel erg druk dus op je werk (en nog steeds veel moeite moeten doen voor een weekje vrij las ik net......), maar wat heerlijk dat je een nieuwe liefde in je leven hebt!

En het ziet er allemaal wel erg goed uit zeg, als ik goed lees zijn er zelfs plannen om te gaan samenwonen? En wat betreft je opmerking over dat het soms moeilijk is om met iemand in huis samen te leven: ik woon al heeeeel lang met dezelfde man in 1 huis en zo af en toe denk ik ook wel eens........... kan jij niet gewoon even weg hahahahaha. Het blijft hoe dan ook lastig zo af en toe en ik kan me voorstellen dat dat nog meer speelt als je het een tijd alleen hebt moeten doen. Hoe vind Tess hem? Accepteert ze makkelijk dat mama nu ook aandacht heeft voor iemand anders dan haar kleine eigenwijsje?

Het lijkt me echt superleuk om een keer af te spreken (met of zonder taart en springkussen) en jullie weer te zien. Als je in wat rustiger vaarwater zit, gebeurt dat vast wel een keer (en de 17e kan ik wel hoor )

Liefs en tot ziens
Susan

Terug
Bovenaan