Nanda!

Ha Nanda,

Ik zag je reactie weer links en rechts opduiken. Gezellig dat je weer even komt 'buurten'! Alles goed bij jullie? Hoe is het met Tess, nog steeds zo'n kleine bijdehand? Laat maar weer een keertje zien hoe ze er   nu uitziet, het gaat zó snel nu weer, ervaar jij dat ook?

Ben zoals je ziet erg benieuwd hoe het met jullie is (en met de liefde natuurlijk hahaha)

Liefs
Susan

Hoihoi,

Ja hoor ik ben er nog, reageer gewoon niet meer zo veel. Heb het erg druk met een heel wijs dametje en jonge hond.

27 september 2008, Tess met onze nieuwe hond Rebbel

In de ban van Disney

Helaas geen nieuwe foto's nog. Dit weekend zullen er wel weer een paar gemaakt worden tijdens de intocht van de sint.

Verder gaat het allemaal prima bij ons, Tess houdt ons lekker bezig en is echt een peuter! De liefde zit ook nog steeds goed. Vanaf december woont hij echt bij ons, al woont hij er al vanaf juni maar het 2e huis is nu bijna leeg en de sleutel wordt ingeleverd.

Familie kiekje

Hoe is het bij jullie? Geloof dat ik ook niet zo vaak het mooie snoetje van Sophie zie? Of heb ik wat gemist. Wil je trouwens meer zien van mijn kleine meid kijk dan maar even op haar eigen site: www.babyebregt.dreumessite.nl

Bedankt voor je lieve berichtje,

liefs Nanda

Hai Nanda,

Bedacht me net (bij je reactie op de biechtstoel-topic) dat ik nog helemaal niet op deze had gereageerd......

Maar wat een leuke foto's zeg, Tess is echt een knappe meid, mooi met die donkere krullen en donkerbruine ogen (van mama!!)!! Goed ook om te lezen dat het met de liefde zo goed gaat, jullie zien er dan ook helemaal happy uit, alsof het altijd zo geweest is. Fijn om te zien!!

Hier ook alles goed. Wij zitten heerlijk in 'rustig vaarwater' zoals dat dan heet he. Twee kindjes waar het goed mee gaat en die erg lekker in hun vel zitten (De leeftijd 2 is geweldig, maar 4 is ook weer een hele leuke leeftijd en zo groei je telkens mee)

Wat die foto's betreft..... ik moet tot mijn grote schande bekennen dat ik véél te weinig foto's maak. Maar een tijdje geleden hebben we hele mooie gemaakt het ging om een familiefoto voor mijn schoonmoeder, kijk maar:

Groetjes en liefs
Susan

Oeps en nu laat ik weer niets horen!

Wat een koppies! Heerlijk! Sophie is echt een stoer dametje en Gijs de trotse grote broer.

Wat zal oma blij zijn geweest met die foto!

Geniet van je pracht kinders!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan