nanda

Hoi,

Ja ik ben er nog, door de kerstdrukte en het niet willen werken van het forum een tijdje niet meer gekeken hier. Was/ben ook erg moe. Nu weer begonnen met werken, de dag schiet niet op :-(

De bloedingen en oud-bloed zijn gelukkig weg, het is wel lang gebleven tot net voor kerst, op een gegeven moment had ik echt zo iets van kom op zeg meer oud bloed kan er niet in zitten en dan toch weer een aantal dagen heel heftig. Nu is het rustig. Vanavond naar de vk, dus hopelijk heeft ze snel een hartje en ben ik weer rustig. Het blijft spannend.

Hoe gaat het met jouw? Ben je al een naam, moet langzaam aan alles bij gaan lezen.

Liefs Nanda

fijn dat de bloedingen nu eindelijk weg zijn zeg! dan heb je trouwens inderdaad nog wel een behoorlijke tijd gebloed.....
hier gaat alles goed met mijn bekken gaat het ook iets beter maar werk ook niet volledig en rust doet natuurlijk ook wonderen he
nee over de naam zijn we nog niet echt uit zitten erg te twijfelen tussen nina en sophie
En dachten we een jongensnaam te hebben doen we die waarschijnlijk ook niet meer
In de vriendenkring van mijn zusje is dus laast een jongetje geboren met die naam en   daar hadden ze (mijn zusjes) toch een commentaar op Maar ik vindt hem nog steeds wel leuk Dus we zijn alweer aan het twijfelen gekomen :(
Heb   mede door dementie nog niet verder over namen nagedacht trouwens hahahaha
ik moet nu echt werken   vrees ik  
nou  je hoordt me weer

Terug
Bovenaan